وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  وارد مازندران شد+جزئیات سفر

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین روز از هفته فرهنگی مازندران برای حضور در جشن روز ملی مازندران و بازدید از پروژه های فرهنگی این استان دقایقی پیش وارد مازندران ‌شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،‌محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین روز از هفته فرهنگی مازندران برای حضور در جشن روز ملی مازندران و بازدید از پروژه های فرهنگی این استان دقایقی پیش وارد مازندران ‌شد.

 

بازدید از پروژه فرهنگی هنری رامسر،‌دیدار با سیدشمس الدین حسینی،‌نماینده مردم شهرستان های تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستانی،‌ حضور در نمازجماعت مغرب و عشا،‌دیدار با خانواده معظم شهید «حشمت اله عشوری انبارسری» از شهرستان تنکابن،‌دیدار با فعالان حوزه فرهنگ،‌هنر و رسانه از جمله برنامه های امروز سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

 

حضور در همایش بزرگداشت روز ملی مازندران که شنبه ۱۴آبان در جوار آستانه بنیانگذار نهضت و قیام علویان «امامزاده سلطان محمد کیا» در روستای صالحان بخش کجور  از دیگر برنامه های سفر دو روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مازندران است.

 

محمد حسین هادیان،‌ مشاور وزیر و ریاست مرکز حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمود اسلامی،  معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید شمس الدین حسینی، نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی و حسین جوادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی می کنند.

کد خبر 1229158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha