خروش مردم چهارمحال و بختیاری علیه استکبار جهانی

مردم چهارمحال و بختیاری در جای جای این سرزمین شهیدپرور با مشت‌های گره کرده خود در راهپیمایی ۱۳ آبان علیه استکبار جهانی خروشیدند و پایداری خود بر آرمان‌های نظام و انقلاب را به همگان نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، مردم شهرکرد مرکز استان راس ساعت ۱۰ صبح با حضور گسترده در میدان امامزادگان این شهر راهپیمایی خود را با طنین نوای لبیک یا حسین (ع)، لبیک یا زینب (س) و لبیک یا خامنه‌ای آغاز کردند و با مشت‌های گره کرده خود در پیام به مستکبران جهان نشان دادند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند و هیچ قدرتی نمی‌تواند بین مردم و نظام اسلامی فاصله و شکاف بیندازد.

 

در این حضور دشمن شکن هم اقشار و گروه‌های سنی به ویژه دانش آموزان و نوجوانان حاضر بودند و به ولی فقیه و رهبر خود اعلام کردند که ذره ای از حمایت های خود دست نمی کشند و تا آخرین قطره خون خود در دفاع از این آب و خاک ثابت قدم هستند.

 

چهارمحال و بختیاری محکم و استوار در برابر کینه ورزان سینه سپر کرده تا این بار همچون حماسه آفرینی رزمندگان استان در هشت سال دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های حساس و مهم کشور درس بزرگی به دشمنان اسلام و نظام بدهند.

 

امروز خیابان‌های شهرکرد و دیگر شهرهای این استان شاهد جوش و خروش قشرهای مختلف مردم اهم از دانشجویان، دانش آموزان، بازاریان، کسبه، کارگران، خانواده شهدا و ایثارگران، بسیجیان، کارمندان، فرهنگیان و سایر اقشار استان بود تا بار دیگر با آرمان‌های والای خمینی کبیر، رهبر معظم انقلاب و شهدای والامقام تجدید بیعت کنند.

 

این راهپیمایی در نهایت به مصلی بزرگ امام خمینی (ره) و تشکیل صفوف به هم پیوسته نمازجمعه ختم شد.

 

کد خبر 1229177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha