همه توطئه‌های دشمن در جنگ ترکیبی با شکست مواجه شد

سردار مقدم‌فر با بيان اينكه دشمنان با وجود خسارات وارده به ملت ایران، کاری از پیش نبردند و همه توطئه‌های آنان با شکست روبه‌رو شد گفت: با وجود این توطئه‌ها، جنگ ترکیبی دشمن، ملت مقتدر ایران را مقاوم‌تر از گذشته کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سردار حمیدرضا مقدم‌فر امروز جمعه (۱۳ آبان) در مراسم راهپیمایی استکبارستیزی مردم اهواز، ضمن گرامیداشت سالروز سیزدهم آبان، با اشاره به حوادث اخیر کشور اظهار کرد: در این فتنه، استکبار همه عوامل خود را به کار گرفت تا در صفوف ملت مقتدر ایران اختلاف ایجاد کند.

 

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با بيان اينكه دشمنان با وجود خسارات وارده به ملت ایران، کاری از پیش نبردند و همه توطئه‌های آنان با شکست روبه‌رو شد افزود: آمریکا و عوامل آن تلاش کردند جنگ شیعه و سنی را در کشور راه بیندازند و ناامنی ایجاد کنند تا جلوی پیشرفت ملت ایران را بگیرند، ولی موفق نشدند.

 

وی اضافه کرد: دشمن می‌خواست بین ملت و نظام اسلامی تقابل و شکاف ایجاد کند و در این مسیر از تمام راه‌ها و ابزارها مانند حمله به پلیس، شکنجه، کشته‌سازی، تخریب اموال عمومی، کشته‌سازی و ناامنی در مراکز دیپلماتیک کشور استفاده کردند.

 

سردار مقدم‌فر با بیان اینکه دشمن به دنبال تجزیه کشور بود، اما با هوشیاری ملت ایران کاری از پیش نبرد تصریح کرد: برخی از جوانان به صورت هیجانی وارد این فتنه شدند که باید توجه داشت صف جوانان از آشوبگران و اغتشاشگران جداست.

 

وی با بیان اینکه آشوب‌گران امنیت کشور را هدف قرار دادند ابراز کرد: حمله تروریستی به حرم شاهچراغ و به شهادت رساندن زائران بی‌گناه، آخرین پرده توطئه و جنگ ترکیبی دشمن بود ولی با وجود این توطئه‌ها، جنگ ترکیبی دشمن، ملت مقتدر ایران را مقاوم‌تر از گذشته کرد.

 

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه برخی عوامل غافل داخلی، در راستای اهداف دشمن حرکت کرده و قدرت رو به زوال آمریکا را بزرگ می‌کنند ادامه داد: آنها به دنبال تضعیف ملت ایران هستند.

 

وی یاد آور شد: آمریکا در شکل‌گیری طرح خاورمیانه بزرگ شکست خورد و در حال افول است و در مقابل انقلاب اسلامی در حال حرکت و جهش به سمت قله پیروزی است.

کد خبر 1229179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha