ملت ایران اجازه برگشت آمریکایی ها را به کشور نخواهند داد

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: اجازه برگشت آمریکایی ها را به کشور نخواهیم داد و با عمل به فرامین رهبری، دانشمندان و نیروی های نظامی، در برابر هرگونه دسیسه دشمن ایستادگی می کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان گفت: امروز حواسمان باید جمع باشد، اگر  عده ای از افراد به هر دلیلی فریب خورده و از راه حق جدا شدند به کجا رسیدند و در مقابل آنانی که ماندند و پای ارزش های انقلاب و نظام اسلامی ایستادگی کردند کجا هستند؟آنانی که با انقلاب ماندند پای ارزش های انقلابی خود ایستادگی کردند امثال شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید حججی، شهید باقی، شهید باکری، شهید چمران و شهدای گران قدر و گران سنگ دوران انقلاب شکوهمند اسلامی عزتمند شدند و به عزت رسیدند.

وی افزود: دشمنان آنچنان بر روی برخی موضوعات دانشگاه ها و مدارس ما به هر نحوی موج رسانه ای تولید می کنند و باعث ایجاد یک جریان غیر واقعی در رسانه هایشان می شوند، تا مردم ساده لوح به اکاذیب آنان باور می کنند.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به دیدار رهبری معظم انقلاب با دانش آموزان اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار با دانش آموزان تاکید فرمان نسبت به موضوع جهاد تبیین و ایستادگی در برابر اکاذیب دشمن داشتند ایشان فرمودند: قبل از آنی که دشمن یک موضوع را با تحریف انعکاس دهد شما تعیین کنید.

امام جمعه قرچک کینه آمریکا از ایران اسلامی را یک کینه چهل ساله دانست و تصریح کرد:‌ایران اسلامی آمریکای جنایت کار را از ایران اسلامی بیرون کرد و هیچ گاه اجازه بازگشت نخواهد، آمریکا به دنبال برهم زدن نظم و امنیت و تبدیل ایران به یک بله قربان گو مثل کشور های اروپایی است اما کور خوانده است، اگر امروز در مقابل آمریکای جنایتکار، انگلیس روباه صفت، اسراییل کودک کش، عالی صعود خبیث ایستادیم و با وجود تحریم به دستاوردهای علمی، پژوهشی و دفاعی رسیده اسم بخاطر تدابیر عالمانه رهبری عظیم شأن است.

وی بیان داشت: علیرغم حوادث رخ داده در کشور در چند وقت اخیر هر روز بیدارتر هستیم، مقاومت را بعنوان بزرگترین سلاح استراتژیک در برابر آمریکا و استکبار جهانی می دانیم، با همه مواضع گذشته، با فرامین رهبری، دانشمندان و نیروی های نظامی، در برابر هرگونه دسیسه دشمن ایستادگی می کنیم.

حجت الاسلام اسماعیلی در پایان اظهار داشت: به امید حق انشالله در برابر ظلم ایستادگی و مقاومت کرده و زمینه ساز ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه ساز ظهور منجی عالم محمد حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهیم شد.

کد خبر 1229186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha