بنای استکبار بر دروغ / بصیرت مردم ستودنی است

حجت الاسلام کرامتی با تبیین حوادث یوم الله سیزدهم آبان و دروغ گویی های استکبار با هدف سلطه بر مردم ، حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی سیزدهم آبان را ستود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان،به شخصیت برجسته حضرت معصومه(س) دارای ابعاد علمی، عفت و فضایل مختلف اشاره کرد و گفت: حضور پرشور،آگاهانه و غیرتمندانه ملت ایران در راهپیمایی روز سیزدهم آبان با محوریت دانشجویان و دانش آموزان،  نشانه بصیرت و آگاهی مردم و دلی مملو از کینه نسبت به جنایت های اخیر در کشور را دارد.

 

امام جمعه گلپايگان راهپیمایی سیزدهم آبان، که بر صیانت از حفاظت از نظام اسلامی صورت گرفت و خار چشم استکبار بود، عبادت بزرگ توصیف کرد و‌افزود: ۱۳ آبان یوم الله است که در سال‌های مختلف ، به حرکت انقلابی مردم شتاب بخشید و بر انقلاب اسلامی از هنگام مخالفت به حضور مقام آمریکایی تا تسخیر لانه جاسوسی اثر گذاری کرد.

 

وی با یاد آوری اینکه برای آمریکا سلطه اهمیت دارد و برای کسب آن،  بر پایه دروغ فعالیت و جنایت می کند، بیان کرد:  آمریکا نفت و منافع  سوریه، عراق و یمن را مصادره می کند، همانند کاری که در زمان شاه با سلطه بر اقتصاد و فرهنگ و نیروی نظامی ایران می کرد.

 

حجت الاسلام کرامتی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی مبتنی بر کرامت های انسانی است، ادامه داد:  آشوبگران در روزهای اخیر با فتنه و غارتگری به جان مردم و مدافعان امنیت مردم افتادند ولی  نمی توانند مانع از رسیدن ایران به اهداف انقلاب اسلامی شوند.

در پایان نماز جمعه از دانش آموزان برتر در کنکور سراسری تقدیر شد.

کد خبر 1229220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha