حضور پر شور در راهپیمایی۱۳  آبان نشان می دهد که قائله فتنه باید تمام شود

برقراری گفت: حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان می دهد که قائله فتنه باید تمام شود، و این فتنه گران باید بدانند اینجا کشور ایران اسلامی است و جولانگاه نااهلان و نامحرمان نیست .

به گزارش خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر« حجت الاسلام محمدباقر برقراری» امروز جمعه 13 آبان در خطبه های نماز جمعه ملایر گفت: امروز روز استکبار ستیزی، تقرب به خدای متعال و مبارزه با شیطان بزرگ است و ما موظفیم برای بندگی خدا، مبارزه با شیطان، پرهیز و اجتناب از طاغوت که مظهر فرعونیت در روی زمین است، قصد قربت کنیم.

 

امام جمعه ملایر  خطاب به دانش آموزان  افزود: شما  زودی پیشوایان بزرگی برای نسل های بعدی خواهید بود پس قدر خودتان را بدانید.و 13 آبان این همه دانش آموز و معلم آمدند تا نشان دهند دشمن درجه یک بشریت در کره زمین آمریکا است.

 

برقراری با تاکید بر اینکه جنگ بین ما و غرب همین نوجوانان هستند، بیان کرد: این جنگ، جنگ تمدن است و ما می خواهیم این نسل جوان برای کشور و آینده خودش بماند اما دنیای غرب می خواهد این سرمایه عظیم کشور را برای خود مصادره کند.

وی با بیان اینکه ما با آمریکا و اروپا سر همین دانش آموزان در جنگ هستیم، افزود: برای دشمن فتح سرزمین اولویت نیست بلکه فتح فکرهای نسل جوان و نوجوانان ما اولویت است.

امام جمعه ملایر ضمن تاکید بر مراقبت و هوشیاری همه مردم، گفت: امروز همه می توانند در این جنگ نابرابری که دشمن تدارک دیده است، حضور پیدا کنند.

برقراری تصریح کرد: این جنگ نظامی نیست و در این جنگ نرم، ترکیبی و شناختی دشمنان همه می توانند در صحنه باشند؛ خانمی که با حجاب خود در خیابان ها راه می رود، نوجوانی که سربند «لبیک یا خامنه ای» را می بندد، پیرمرد و پیرزنی که خون به دل دشمن می کنند و پدر و مادری که فرزندان خوبی برای اسلام ناب تربیت می کنند، همه در خط مقدم جنگ با دشمن هستند.

وی امروز را روز مبارزه با کسانی دانست که در تمام نقاط عالم ظلم خود را گسترانده اند و گفت: طبق آیات قرآن، اطاعت از سران کفر ما را به دوران بت پرستی و کفر برمی گرداند؛ به ظاهر می گوید شما آزادی بخواهید اما در واقع می خواهد ما را در قید و بند استعمار خود قرار دهد تا مستعمره او باشیم در حالی که خداوند به ما اجازه نداده است که تسلیم سران کفر باشیم.

امام جمعه ملایر تصریح کرد: آمریکا به دنبال این است که همه اهل دنیا مستعمره و بله قربان گوی او باشند اما خداوند در قرآن به ما این اجازه را نمی دهد چرا که ولی همه انسان ها خداوند است.

وی اضافه کرد: به خاک و خون کشیدن مردم از سر استیصال و درماندگی است و از سر قدرت آمریکا نیست بلکه از سر قدرت نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران است که دشمن را درمانده کرده است و نمی تواند با این نظام برآمده از توده ملت برخورد کند.

برقراری با بیان اینکه حضور پر شور مردم در این راهپیمایی نشان می دهد که قائله فتنه باید تمام شود، افزود: این فتنه گران باید بدانند اینجا کشور ایران اسلامی است و جولانگاه نااهلان و نامحرمان نیست اینجا بهشت ایران اسلامی و پایگاه مقتدر اباعبدالله(ص) است.

وی در ادامه مطرح کرد: اگر جمعه هفته گذشته مردم ملایر حضور چشمگیری پای تشییع جنازه شهید مدافع امنیت داشتند برای این بود که قاتلان این شهید تا قبل از چهلم او به دار مجازات آویخته شوند.

برقراری تاکید کرد: ممکن است کسانی پرونده را شخصی کنند اما این شهید متعلق به همه مردم بوده و مسئله امنیت مردم است؛ ما یقین داریم در کمتر از چهل روز با مجازات قاتلان این شهید امنیت مردم کشور، استان و شهرستان پایدار خواهد شد.

برقراری با بیان اینکه مردم ملایر برای امنیت کشور 1100 شهید تقدیم این انقلاب و نظام کرده است، خطاب به دشمنان گفت: اگر شما جنایت خود را فراموش کردید دانش آموزان ما جنایت شما را فراموش نمی کنند چرا که خون دانش آموزان ما هنوز از دستان شما پاک نشده است.

امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه دشمنان از دانش آموزان ما به نفع خود یارگیری می کنند، خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند این دانش آموزان از نسل همان دانش آموزان 13 آبان 57 هستند که با دستور آمریکا مورد هدف قرار گرفتند.

برقراری ادامه داد: خون مطهر شهدای دانش آموز و بصیرت دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دشمن نشان داد که ما قدرت واحده در مقابل دشمنان هستیم و همچنان آمریکا را دشمن شماره یک این ملت می دانیم.

وی گفت: آمریکا و اروپا به دنبال این است جلوی پیشرفت کشور را بگیرند و کشور را مشغول جنگ داخلی کنند تا ایران نتواند قدرت بازدارنده ای در منطقه باشد.

برقراری با بیان اینکه دشمن به دنبال این است ایران از بازیگری پیشرفته به بازیگری وابسته تبدیل شود، افزود: دشمن با ایجاد فتنه به دنبال تضعیف گروه های مقاومت است چرا که رهبری گروه های مقاومت با جمهوری اسلامی است و آن ها دنبال تغییر معادلات منطقه ای و بین المللی هستند.

امام جمعه ملایر عنوان کرد: این ها فتنه های بزرگ هستند که در هیچ یک نامی از مهسا امینی یا شعار «زن زندگی آزادی» نیست؛ این ها به دنبال تجزیه کشور هستند و می خواهند جلوی قدرت ایران را بگیرند اما این خواب هیچگاه برایشان تعبیر نمی شود.

برقراری با بیان اینکه آمریکا نشان داده است هر کس به دردش بخورد از او حمایت می کند اما تاریخ مصرفش که تمام شود مثل دستمال کاغذی او را دور می اندازد، افزود: به تعبیر امام حسن مجتبی(ع)، دانش آموزان بزرگان قوم بعدی هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید مراقب باشیم در این جنگ زمین نخوریم که اگر زمین بخوریم به دشمن ملحق می شویم، گفت: دنیا در حال تغییر است و در این دنیای جدید ما باید بیشترین سهم را داشته باشیم.

برقراری با اشاره به اینکه دنیا شاهد افول قدرت آمریکا  و چند قطبی شدن است، اظهار کرد: این خواسته مقام معظم رهبری است که اسناد لانه ی جاسوسی آمریکا باید در کتاب های درسی گنجانده شود تا دانش آموز ما دشمن خود را بشناسد.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: آینده اذعان شما است؛ پرچم نظام اسلامی و پرچم جهانی ولی الله را شما باید به اهتزاز درآورید دشمن به دنبال است که نگذارد این پرچم جهانی امام عصر(عج) به دست شما به اهتزاز دربیاید چرا که شما مورد طمع دشمنان هستید.

امام جمعه ملایر خاطرنشان کرد: همان طور که جوانان دیروز دشمنان امروز را ناکام گذاشتند، شما دانش آموزان هم باید دشمنان امروز را ناکام بگذارید.

 

برقراری تاکید کرد: امروز برگزاری مراسم چهلم برای افرادی که دشمن کشته سازی کرده، بهانه است چرا که دشمنان برای ملت ایران و خون ملت ایران هیچگاه ارزشی قائل نبودند که اگر ملت ایران برای آن ها ارزش داشت سازمان ملل برای حادثه تروریستی شاهچراغ بیانیه ای صادر و عزای عمومی اعلام می کرد.

 

 

وی در پایان دانش آموزان را سرمایه های کشور دانست و خواستار ایجاد یک قرارگاه عظیم جهاد تبیین توسط آموزش و پرورش و فرهنگیان با کمک دیگر اقشار جامعه شد و خطاب به فرهنگیان گفت: دانش آموزان امانت ما در دست شما هستند پس تا می توانید آن ها را با حقایق آشنا کنید...

کد خبر 1229222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha