طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی وارد صحن علنی مجلس می‌شود

حجت‌الاسلام صفری ملک میان با بیان اینکه طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی برای رأی گیری به زودی وارد صحن علنی مجلس می‌شود گفت: این طرح، انقلابی را در حوزه اشتغال کشور ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» امروز (جمعه ۱۳ آبان) در سخنرانی بین صلاتین نماز جمعه این هفته شهرستان املش اظهار داشت: هیچ انسان عاقلی اغتشاش و تخریب را در هیچ کجای دنیا تایید نمی‌کند و ما هم نباید زمینه‌ساز تحرکات و اغتشاشاتی باشیم که دشمن برای آن زمینه‌سازی و میدان داری می‌کند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه امروز دشمن و تمام عوامل آن در صحنه حضور دارند ابراز داشت: باید برای از بین بردن نقض در مدیریت ها تلاش کنیم زیرا امروز اشتغال جوانان یک معضل و بحران است و باید برای مسائل اقتصاد و معیشت برنامه ریزی سریعی انجام گیرد.

 

حجت‌الاسلام صفری ملک میان با تاکید بر اینکه در اخلاص و تلاش و تعهد دولت سیزدهم هیچ تردیدی نیست افزود: به جهت سهل‌انگاری هایی که در گذشته انجام شد شرایط اقتصادی و معیشتی کشور بحرانی شده و همین کار را برای رییس‌جمهور در حوزه سیاست خارجی و سیاست داخلی مقداری سخت کرده است.

 

وی حرکت‌های دولت برای کاهش بحران‌ها و معضلات را در یکسال اخیر مطلوب و قابل قبول خواند و اذعان کرد: اغتشاشاتی که امروز شکل گرفته، پشت صحنه هایی دارد که باید به آن توجه ویژه شود از طرفی از صعه صدر نیروی انتظامی، بسیج و سپاه که توانستند شرایط را کنترل کنند هم تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس ابراز داشت: در طی دو سال و نیم اخیر در شهرستانهای رودسر و املش در حوزه راهداری و بنیاد مسکن توانستیم نسبت به آسفالت ۷۰ روستا اقدام کنیم و با تامین اعتبارات ۱۴۰۱ هم مقدمات آسفالت حدود ۸۰ روستا تا این لحظه فراهم شده است که چنین اقدامی یعنی آسفالت ۱۵۰ روستا در تمام ۴۳ سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

 

حجت‌الاسلام صفری ملک میان اذعان داشت: در طی پنج سال حتی هزار تومان هم اعتبار ملی و از جانب دولت برای پروژه سد پلرود واریز نشده بود اما با پیگیری‌های که در دو سال اخیر انجام دادیم موافقت تزریق هزار و ۵۰ میلیارد تومان اعتبار را برای این پروژه از دولت گرفتیم.  

 

وی انتخاب یک پیمانکار اصلح و کار شبانه روزی را اقدام مثبت دیگری که در حوزه پروژه سد پلرود انجام گرفته است خواند و افزود: در طی این مدت توانستیم برای تصفیه خانه طول لات که در پایین سد پلرود قرار گرفته ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار را دریافت کنیم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس راه‌اندازی دو زمین چمن مصنوعی و استادیوم فوتبال ساحلی رودسر را از دیگر اقدامات انجام گرفته ذکر کرد و گفت: در حال حاضر مقدمات ساخت و تامین اعتبار ۲۰ زمین چمن مصنوعی فوتبال در دو شهرستان رودسر و املش را فراهم کرده‌ایم و منتظریم زیرسازی‌های لازم این کار برای اجرای پروژه انجام بگیرد. 

 

صفری ملک میان عنوان کرد: شهر املش در حوزه آب آشامیدنی دچار مشکلاتی است بنابراین تزریق هفت میلیارد تومان عدد اعتباری سال ۱۴۰۰ را پیگیری کردیم همچنین تقاضای تخصیص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر را نیز پیگیریم تا بواسطه آن مخزن سه هزار متر مکعبی املش و مخزن هزار مترمکعبی رانکوه ساخته شود.  

 

وی تصریح کرد: برای حوزه جهاد کشاورزی هم امسال ۳۳ حلقه چاه را آماده کردیم و در بخش بهداشت و درمان هم اقدامات موثری در دو بیمارستان رودسر و املش شکل گرفت.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس از اجرای طرح توسعه بیمارستان املش سخن گفت و یادآور شد: برای بیمارستان رودسر هم هفت میلیارد تومان جهت تعمیر سقف و دو میلیارد تومان برای درمانگاه آن هزینه شد همچنین ۴۰ دستگاه کولر ، دستگاه سی تی اسکن و اکسیژن ساز را هم برای این بیمارستان تامین کردیم. 

 

صفری ملک میان تامین اعتبار برای اورژانس و خانه‌های بهداشت جابکسر، رحیم‌آباد و اشکورات را نیز از دیگر اقدامات انجام گرفته دانست و گفت: تمام تلاشم این است که در کنار پیگیری امورات دو شهرستان در سطوح ملی ارتباط تنگاتنگی هم با مردم داشته باشم.

 

وی ضعف بزرگ در حوزه اشتغال را هم مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: مجلس طرح تبدیل وضعیت و ساماندهی نیروهای شرکتی را در دستور کار قرار داد که کلیات آن در صحن علنی رأی آورد و وارد کمیسیون شد و جزئیات آن هم رأی آورد بنابراین برای رای گیری مجدد و ابلاغ به دولت مجددا و به زودی وارد صحن خواهد شد و مطمئنا این امر انقلابی را در حوزه اشتغال به همراه خواهد داشت.

کد خبر 1229225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha