صبر انقلابی مردم دشمنان را ناامید کرده است

حجت الاسلام نکونام با تاکید براینکه مردم ایران با اینگونه حوادث آشنایی دارند و در برهه های مختلف این فتنه ها را دیده اند، گفت: در همه این حوادث ملت ایران با صبر انقلابی و حضور در صحنه دشمنان را ناامید کرده و ایران قوی را در راه پیشرفت حمایت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه ۱۳ آبان) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، از حضور پرشور مردم در راهپیمایی دشمن شکن 13 آبان قدردانی کرد و گفت: امروز شاهد حضور مردم در همه جای استان و کشور بودیم که روحیه برائت از استکبار را به نمایش گذاشتند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به دیدار دانش آموزان و جوانان با رهبر معظم انقلاب، افزود: نوجوانان و جوانان ما باید فرمایشات رهبری را با دقت گوش داده و به آنان عمل کنند تا راه نفوذ دشمن در کشور بسته شود.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه رهبر انقلاب بر جنگ ترکیبی دشمن تاکید کردند، اظهار کرد: دشمنان در این جنگ ترکیبی سعی دارند جلوی رشد کشور را بگیرند که باید با جهاد تبیین و بصیرت آموزی به مقابله برویم.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه دشمنان سعی دارند با دامن زدن به اغتشاشات نگاه جهانی را نسبت به جمهوری اسلامی تغییر دهند، ادامه داد: آنان می خواهند نشان دهند که انقلاب اسلامی ضعیف است و از مسئولین باج گیری کنند.

 

خطیب جمعه شهرکرد عدم فعالیت در کشور را از دیگر اهداف دشمنان در حمایت از اغتشاشات خواند و تصریح کرد: آنان می خواهند با سرگرم کردن دولت مردمی و فعال به اغتشاشات عرصه کار و خدمت را از دولتمردان بگیرد و به اهداف شوم خود برسد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مردم ایران با اینگونه حوادث آشنایی دارند و در برهه های مختلف این فتنه ها را دیده اند، خاطرنشان کرد: در همه این حوادث ملت ایران با صبر انقلابی و حضور در صحنه دشمنان را ناامید کرده و ایران قوی را در راه پیشرفت حمایت کرده اند.

 

کد خبر 1229229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha