تحلیل حوادث نیازمند مهارت برای شناخت واقعی است

حجت الاسلام محمودی گفت: تحلیل حوادث نیازمند مهارت برای شناخت واقعی علل و عوامل بوده و بدون دانش قادر به انتخاب راه صحیح نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید «احمد محمودی» در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اصفهان با اشاره وقایع اخیر کشور و حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان اظهارداشت: دشمن جنگ های ترکیبی، فرهنگی و اقتصادی علیه نظام به راه انداخته که تنوع برنامه ریزی زیاد بوده و شناخت سخت است.

 

امام جمعه موقت اصفهان افزود: حوادث تنوع زیادی دارد که تحلیل آن بسیار مهم بوده تا بتوانیم مسیر دشمن و واقعیت های جامعه را بشناسیم.

 

وی ادامه داد: تحلیل حوادث نیازمند مهارت برای شناخت واقعی علل و عوامل هست تا جای پای دشمن و دوستدار نظام مشخص شود.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: بدون دانش قادر به انتخاب راه صحیح نخواهیم بود و باید اطلاعات و آگاهی خود را بالا ببریم تا دچار شکست نشویم.

 

وی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: این اقدام مسئولان و نهادهای متولی قادر به افزایش شناخت و مانع از اثرگذاری تبلیغات دشمن خواهد شد.

امام جمعه موقت اصفهان بیانیه وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه را نوعی جهاد تبیین بیان کرد و گفت: واقعیت ها را تحلیل کردند و مردم با مطالعه این مطالب قادر به نشاخت و کسب آگاهی خواهند بود.

 

وی دشمنی آمریکا با ایران را طولانی مدت اعلام کرد و افزود: این اختلافات و جنگ ها از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بین این دو کشور وجود داشته و آنان به دنبال اهداف خود هستند.

به گفته خطیب جمعه اصفهان، اختلاف فکری زیادی بین دولت آمریکا و ایران وجود داشته و تنها آنان به دنبال تسخیر و ایجاد جنگ برای رسیدن به اهداف خود بوده اند و این موضوع نسبت به دیگر کشورها مشخص است.

کد خبر 1229255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha