دانش آموزان کانون انصارالمهدی (عج) به یاد رفقای شهیدشان در مسجد گرد هم آمدند

مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان، روز دانش آموز و نیز روز ملی مبارزه با استکبار، به همت نوجوانان مسجد حضرت قائم آل محمد(عج) و به یاد شهدای دانش آموز به ویژه شهیدان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ نوجوانان دانش آموز کانون فرهنگی و هنری انصار المهدی(عج) مسجد حضرت قائم آل محمد با همتی پرشور، از دانش آموزان و والدینشان دعوت کردند تا در محفلی مسجدی، گردهم آمده و یاد رفقای شهیدشان را گرامی بدارند.

 

 

ورودی مسجد و مراسم را نمایشگاه و یادمانی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ و حضرت احمد بن موسی(ع) و تصاویری از هنگام شهادت آن شهیدان والامقام  در بر می گرفت و برپا شده بود.

 


مراسم ابتدا با قرائت قرآن و نوای سرود ملی آغاز شد و پس از آن حجت الاسلام میرزازاده، امام جماعت مسجد به میهمانان حاضر طی سخنانی صمیمانه خوش آمد گفت و اغتشاشات و حوادث تروریستی اخیر را محکوم کرد.

 

پس از آن حجت الاسلام شکاری، یکی از مربیان کار با کودک، کار خود را  با صلوات خاصه  امام مهربانی ها آغاز کرد و چند نکته تربیتی و اخلاقی را با زبان  بازی و مسابقه و با همکاری کودگان  و نوجوانان حاضر باز گو کرد.

 


این مراسم با برگزاری محفل انس با قرآن و قرائت چندی از آیات متبرک قرآن کریم به یاد شهدا توسط حجت الاسلام محمدی، از قراء استان و معروف به شیخ
ربنا ادامه یافت.

 

قرائت دلنوشته توسط یکی از دانش آموزان،  اجرای سرود توسط نوجوانان هنرمند گروه سرود نسیم ولایت که همگی از فعالان این مسجد به شمار می روند ادامه یافت و با تقدیر از دانش آموزان و عکس یادگاری پایان یافت.

 

 

 

کد خبر 1229279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha