لزو م تقویت زیرساخت های فرهنگی در غرب مازندران

حسینی با بیان اینکه تقویت زیرساخت های فرهنگی هنری غرب استان مازندران یک ضرورت است، گفت: با توجه به داشته های فرهنگی و هنری رامسر، تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی این شهرستان از اهمیت بسیار بالایی در راستای توسعه فرهنگی غرب استان برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سید شمس الدین حسینی، امشب(۱۳آبان) در نشست صمیمی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه مازندران با محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  که در مجتمع حبیب بن مظاهر بهزیستی در تنکابن در حال برگزاری است، ضمن قدردانی از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با بیان اینکه مسائل کلان و منطقه ای با همراهی مردم و استفاده از فکر و ظرفیت فرهیختگان به درستی پیاده سازی و اجرایی می شود،‌اظهار کرد: غرب استان ظرفیت های بیشماری دارد باید تقویت شود.

 

نماینده مردم شهرستان های تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهنگ در نهان انسان نهفته است وباید نیازهای این حوزه برطرف شود، گفت: باید با توجه به ظرفیت های فرهنگی هنری این منطقه زمینه تکمیل و نوسازی پروژه های فرهنگی غرب استان فراهم شودد.

 

وی به پیشینه دینی، فرهنگی و هنری مردمان غرب مازندران اشاره و بیان کرد: ملاعلی و شیخ آقا حسن فاخری، سلمان هراتی، نیمایوشیج، آیت الله محمد علی تسخیری و.. از جمله نام آوران این خطه هستند.

 

حسینی با توجه به داشته های فرهنگی و هنری رامسر، تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی این شهرستان از اهمیت بسیار بالایی در راستای توسعه فرهنگی غرب  استان برخوردار است.

کد خبر 1229290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha