ملت ایران در دفاع از حریم نظام عقب‌نشینی نمی‌کنند

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی گفت: ملت غیور و با بصیرت ایران اسلامی، ذره‌ای در دفاع از حریم اسلام و نظام اسلامی عقب‌نشینی نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان،حجت‌الاسلام «محمدجواد باقری‌ارومی» امروز(جمعه، ۱۳ آبان) در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت و شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) که در حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت و حادثه تروریستی شاهچراغ اظهارکرد: خون شهدای مدافع امنیت و حادثه تروریستی شاهچراغ ناحق ریخته شد و افرادی که این جنایت‌ها را مرتکب شدند فردای قیامت باید پاسخگوی خداوند باشند.

 

امام جمعه بندر آستارا با اشاره به اینکه یکی از جنایت‌هایی که اغتشاشگران انجام دادند روز گذشته در اتوبان کرج- قزوین اتفاق افتاد و اغتشاشگران در این حادثه تلخ بیش از ۵۰  مامور نیروی انتظامی، روحانی و مردم عادی را مجروح و به شهادت رسانده و به اماکن عمومی و خودروهای مردم آسیب وارد کردند، افزود: آیا این واقعا حق‌خواهی است و خواسته است اگر گلایه و شکایتی داشتید این راهش نبود و نیست.

 

وی به جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت و نظام اشاره کرد و گفت: دشمنان با تحریک قومیت‌ها و مذاهب می‌خواهند اتحاد بین ملت را برهم بزنند، اما کورخوانده‌اند و آن‌چیزی که نصیب‌شان می‌شود شکست و پشیمانی است.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی افزود: اگر به این افراد که در اغتشاشات به مردم و اماکن دولتی و شخصی رحم نمی‌کنند و خون افراد بی‌گناه و مظلوم را می‌ریزند فرصت هم بدهی به اقدامات ددمنشانه خود ادامه خواهند داد.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه اگر در مسیر پروردگار گام برداریم و گوش به فرمان ولی‌فقیه باشیم دشمنان نمی‌توانند به اهداف‌شان برسند و ما مسیر خود را با تمام توان ادامه خواهیم داد، تصریح‌کرد: نظام اسلامی امانت شهداست و پرچم انقلاب به دست صاحب اصلیش می‌رسد.

 

وی با بیان‌اینکه ملت غیور و با بصیرت ایران اسلامی، ذره‌ای در دفاع از حریم اسلام و نظام اسلامی عقب‌نشینی نمی‌کنند،اضافه‌کرد: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه آستارا همواره حمایت خود را از نظام و اسلام اثبات کرده‌ و عملا نشان دادند که پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی ادامه داد: دشمنان امروز از تمام توان خود برای باطل جلوه دادن انقلاب اسلامی استفاده می‌کند اما همواره با شکست مفتضحانه میدان را خالی کرده‌اند.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه دشمن با ایران قدرتمند و قوی مشکل دارد، خاطرنشان‌کرد: امروز استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی به قدرت ایران اقرار و به جایگاه عظیم ایران در عرصه جهانی معترف است.

 

گفتنی است، مداحی مهراد گلکار و سینه‌زنی حاضرین پایان بخش این آیین در حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) بندر مرزی آستارا بود.

 

 

 

کد خبر 1229292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha