مراسم پایانیِ «هشتادیا»، شروع دیگری است

مراسم پایانی «دختران اثرگذار ایران» با معرفی برترین‌ها در حوزه تولید محتواهای بصری، مکتوب و توزیع محتوا به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مراسم پایانی دختران اثرگذار ایران (ماهتاب) که در قالب رویداد «نقش من» در سه محور عمده تولید محتوای بصری، مکتوب و توزیع محتوا برگزار شده بود، عصر سیزدهم آبان ۱۴۰۱ با معرفی برترین‌ها پایان یافت.


در این مراسم معصومه نعمتی مسئول امور بانوان سازمان مدارس صدرا گفت: حال خوب آدم‌ها، موضوعی درونی است. حال خوب را، خدا باید به ما بدهد؛ وقتی‌که کار خوبی انجام می‌دهیم. خوشبختانه امروز می‌بینم که حال همه شما خوب است و امیدوارم این حال خوب تداوم داشته باشد.


وی تصریح کرد: هر چیزی شروعی و پایانی دارد و باید ببینیم در مسیر این آمدن و رفتن‌ها، چه شده‌ایم و چقدر به دانش و بینش ما افزوده شده‌ است. این رفتن شما، سرآغاز یک شروع است و ما امیدواریم از این به بعد شاهد کارهای بهتری از شما در فضاهای مجازی باشیم.


رویداد نمایشگاهی «هشتادیا» به مدت دو روز از ۱۲ تا ۱۳ آبان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
بر همین اساس، با مشارکت ۳۰۰ نوجوان دختر فعال در حوزه‌های فرهنگی و هنری از سراسر کشور رویداد «نقشٍ من» در سه محور عمده تولید محتوای رسانه‌ای، مکتوب و توزیع محتوای رسانه‌ای در شبکه‌های مجازی، همزمان با روز دانش‌آموز کلید خورد.


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان تبلیغات اسلامی، تشکل دختران حاج قاسم و موسسه مدارس صدرا بانیان این رخداد فرهنگی بودند.

کد خبر 1229337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha