بزرگداشت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ در ورامین برگزار شد

مراسم شب وفات حضرت معصومه (س) و بزرگداشت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ و یادبود شهدای مدافع امنیت در مسجد جامع منطقه خیرآباد شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، همزمان با شب وفات حضرت معصومه (س) مراسم گرامیداشت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ و یادبود شهدای مدافع امنیت با سخنرانی دکتر نوش آبادی نماینده مردم شهرستانهای ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی و با مداحی کربلایی علیرضا کمالی در مسجد جامع حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد.

 

حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستانهای ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: مردم آگاه هستند و متوجه می‌شوند و همین حماسه حضور مردم در محکومیت اغتشاشگران نشان از بصبرت مردم دارد.

 

وی با اشاره به لزوم پرداختن به مسئله مهم جهاد تبیین در رسانه ها و برنامه های مهم افرود: جهاد تبیین یعنی آنکه قبل از اینکه دشمن روایت نادرستی را به وجود بیاورد ما آن جریانات را تبیین کنیم‌، دشمن زمانی مأیوس و ناامید می‌شود که ما به قله هایی از پیشرفت دست یافته باشیم.

 

گفتنی است،‌ در این مراسم امام جمعه خیرآباد، مسؤول ستاد نمازجمعه خیرآباد، ائمه جماعات مساجد و برخی از مسؤولین حضور داشتند.

 

کد خبر 1229349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha