تمسک به قرآن و اهل بیت(ع)، تنها راه نجات بشریت است

حسنی تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) را تنها راه نجات بشریت خواند و گفت: موسسات قرآنی در ترویج فرهنگ قرآن در جامعه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، «امراله حسنی» امروز در نشست هم‌اندیشی با مدیران موسسات قرآن و عترت استان با اشاره به برکت و نورانیت جمع و محافل قرآنی خاطرنشان کرد: بنده وقتی در این برنامه‌ها و محافل شرکت می کنم برکت و نورانیت آن را در زندگی خود مشاهده می کنم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه قطعا نجات بشریت با قرآن خواهد بود و هیچ شکی در آن نیست، گفت: نگران این هستم که جز کسانی باشم که روز قیامت، قرآن از دست آنان به خداوند بخاطر مهجوریت قرآن شکایت می‌کند.

 

وی با اشاره به فعالیت موسسات قرآنی گفت: فعالیت بعضی از شما عزیزان را از نزدیک دیدم و همه عزیزان تلاش میکنند فعالیت‌هایی در راستای ترویج قرآن انجام دهند و حتی در همین راستا منازل خود را تبدیل به خانه‌های قرآنی کرده اند.

 

حسنی با تاکید براینکه ما نیز با تمام کمبودها در تلاش هستیم تا از تمام توان خود در جهت حمایت از شما عزیزان قدم برداریم، تصریح کرد: ارتباط شما باید مردمی باشد و ما نیز در تلاش هستیم تا زیر ساخت‌های لازم را برای شما آماده کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به حوادث اخیر خاطر نشان کرد: متأسفانه بزرگترین مشکل که امروزه وجود دارد، گسست نسلی است که بین ما و نسل جدید ایجاد شده و متأسفانه ما نتوانستیم خود را تقویت کنیم و سوالات ایجاد شده برای نسل نوجوان را پاسخ دهیم.

 

حسنی افزود: امروزه فرزندان ما تنها مانده‌اند و با بازی‌های رایانه ای، شبکه‌های ماهواره‌ای، فیلم و سریال‌های اینترنی و... بزرگ شده‌ و با این روند رشد کرده‌اند و این ایجاد مشکل نموده که نمی‌توانیم به آنها جواب گو باشیم، البته که اسلام و قرآن برای آنها پاسخ مناسب دارند ولی متأسفانه ما نتوانستیم این معارف را به زبان این عزیزان مطرح کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در پایان گفت: به یک سمت بزرگی به عنوان تمدن اسلامی حرکت می‌کنیم و این وعده قطعی قرآن و خداوند متعال است که عاقبت کار با متقین و حزب‌الله خواهد بود.

کد خبر 1229353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha