توزیع ۱۱۵ بسته غذایی از محل نیات واقفین در خراسان جنوبی

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای طرح ملی قرار دوازدهم ۱۱۵ بسته غذایی به ارزش یک میلیارد و ۷۲ میلیون ریال طی دوازدهم آبان ماه امسال بین نیازمندان استان از محل نیات واقفین و کمک خیرین توزیع شد.

حجت الاسلام حسین رحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: طرح ملی قرار دوازدهم یکی از طرح های سازمان اوقاف و امور خیریه جهت کمک به نیازمندان است که هر ماه اجرا می شود.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: اجرای طرح ملی قرار دوازدهم به منظور ترویج فرهنگ مهدویت و انتشار نام و یاد امام زمان (عج) در طول سال در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی با اشاره اینکه در راستای اجرای طرح ملی قرار دوازدهم ۱۱۵ بسته غذایی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد، افزود: در راستای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۲ میلیون ریال از محل نیات موقوفات مرتبط و با کمک خیرین هزینه شده است.

 

حجت الاسلام رحیمی در ادامه گفت: همچنین توزیع ۳۰ دست لباس گرم، هشت هزینه سفر به کربلا، ۶ دستگاه بخاری و آبگرمکن و یکصد ویزیت رایگان در دستور کار قرار داشته است.

 

وی بیان کرد: ترویج فرهنگ خدمت به محرومین، شبکه سازی مهدوی جهت ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی و ایجاد زمینه خدمت رسانی عمومی، افزایش مشارکت عمومی و برون سپاری ارائه خدمات با محوریت بقاع متبرکه از جمله اهداف طرح ملی قرار دوازدهم محسوب می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1229355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha