پای صحبت اهالی فرهنگ در سفرهای استانی و شهرستانی  نشسته ام

اسماعیلی در جدیدترین یادداشت‌ خود در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» به حال و هوای حضور در جمع اهالی فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان های رامسر، تنکابن و عباس آباد اشاره کرد و گفت: پای صحبت اهالی فرهنگ در سفرهای استانی و شهرستانی نشسته ام.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین یادداشت‌ خود در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» به حال و هوای حضور در جمع اهالی فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان های رامسر، تنکابن و عباس آباد اشاره کرد. جدیدترین یادداشت‌ محمدمهدی اسماعیلی در صفحه شخصی اش در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» به شرح زیر آمده است: «امشب در سفر به غرب استان مازندران نشستی صمیمی با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه داشتم. علیرغم اینکه در اکثر سفرهای استانی و شهرستانی پای صحبت اهالی فرهنگ نشسته ام.

این جلسه از حیث پیشنهادات و نکات ارزشمندی که شنیدم بسیار خوب بود. امیدوارم بخش مهمی از مطالبات را اجرایی نماییم
انشالله»
 
بنابراین گزارش، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که از عصر جمعه ۱۳ آبان‌ماه در جدیدترین سفر استانی خود عازم شهرستان های غرب استان مازندران شده است در بخشی از برنامه های خود پای صحبت ۱۴ نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه این شهرستان ها نشست، همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا شنبه در آیین روز مازندران که در بخش کجور نوشهر برگزار می شود، حضور  خواهد یافت.
 
گفتنی است، صفحه شخصی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» به آدرس https://rubika.ir/esmaili قابل دسترس است.
 
 
 
جدیدترین نوشته وزیر فرهنگ در فضای مجازی پس از حضور در جمع اهالی فرهنگ و هنر شهرستان های غرب استان مازندران
کد خبر 1229364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha