استکبار با علم و آگاهی وارد صحنه شده اند تا شیعه را نابود کنند

حجت الاسلام جعفرزاده گفت: تمام استکبار با علم و آگاهی وارد صحنه شده اند تا شیعه را نابود کنند آنها با اندیشه شیعه مشکل دارند و نشان می دهد که شیعه آنها را بیچاره کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «قاسم جعفرزاده» شامگاه (13 آبان ماه) در محفل انس با قرآن کریم با محوریت تکریم شهدای حرم حضرت شاهچراغ (ع) به مناسبت شب وفات حضرت معصومه (س) با حضور اعضای کانون های مساجد در مسجد رحمانیه گفت: اولین بار مقام معظم رهبری در سخنرانی خود فرمودند که شیاطین انس و جن در مقابل انقلاب اسلامی قد علم کرده اند و امروز صحنه نبرد صحنه واقعی است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: استکبار با علم و آگاهی وارد صحنه شده اند تا شیعه را نابود کنند آنها با اندیشه شیعه مشکل دارند و نشان می دهد که شیعه آنها را بیچاره کرده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: حاکمیت سیاسی جمهوری اسلامی مولفه های تمدنی را غرب را چالش کشیده و اجازه عرض اندام را آنها نمی دهد یکی از همین مولفه ها خانواده است و تعریفی که آنها از خانواده دارند بسیار زننده و نگاه پست به انسان است.

 

حجت الاسلام جعفرزاده خاطر نشان کرد: اینکه برخی از افراد نادان آیه های قرآن کریم را پاره می کنند و یا آتش می زنند بدانند مگر می شود نور الهی را خاموش کنند مگر در تاریخ ندیده اید کسانی که این کار را کرده اند موجبات نشر بیشتر کلام الله مجید شده اند.

 

وی اعلام داشت: بزرگترین وحشت غرب صحبت از مرگ و آگاهی بخشی به جامعه در خصوص زندگی پس از مرگ است آنها می خواهند که جامعه فقط به فکر لذت جویی و لذت طلبی باشند تا بتوانند دنیا را چپاول کنند اما انسان عصاره هستی است و نباید ساده از کنار این مسئله رد شد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان افزود: نبرد تمدنی حق و باطل نزدیک است و سخت ترین درگیری در بین نیروهای اهریمی و حق صورت خواهد گرفت و باید خود را برای آن روز آماده کنیم در این ایام که برخی از طرفداران نظام شهید می شوند بدانید که همه اینها امتحان الهی است و باید در راه حق شهید دهیم تا بتوانیم با مشعل شهادت راه حق و حقیقت را برای دیگر روشن نگه داریم.

 

حجت الاسلام جعفرزاده تاکید کرد: همین حزب کوموله که ادعای آزادی برای ملت ایران می کند زمانی خود کردهای که حاضر به قبولی این حزب نبودند را زنده زنده سوزانده اند و مورد اذیت و آزار قرار می دادند حال برخی منتظرند که اینها برای آنها آزادی ایجاد کنند باید از این خیال های خام بیدار شوند و گذشته برخی از احزاب و گروه های تروریستی را ببیند که چگونه ملت ایران را قتل عام می کردند و حتی امروز در حرم شاهچراغ شاهد بودیم اگر در کشور امنیت نباشد ملت ایران را به رگبار خواهند بست.

 

کد خبر 1229405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha