شیروان، ۱۰۵ شهید دانش آموز تقدیم نظام و انقلاب کرده است

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان گفت: شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس، ۱۰۵ شهید دانش آموز تقدیم نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی کرده است.

«رمضانعلی رازقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس، 105 شهید دانش آموز تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده که این خود افتخار بزرگی است و دانش آموزان امروز ادامه دهنده راه دانش آموزان شهید آن دوران هستند و  همواره یاد و نام آنان گرامی داشته خواهد شد.

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان عنوان کرد: انقلاب اسلامی با وجود تمام دشمنی ها و مانع تراشی هایی که در چهار دهه گذشته با آن روبرو بوده است آرمان های خود را حفظ کرده و در جهت رسیدن به آن تلاش می کند.

 

رازقی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با اتکاء به مردم مومن و انقلابی به ویژه جوانان و ظرفیت های داخلی توانسته تهدیدها را به فرصت تبدیل کند و همگان می دانند که راه برون رفت از مشکلات، عموما در داخل کشور است و رمز آن مقاومت و تلاش است.

 

وی افزود: آمریکا و اسراییل و برخی از کشورهای اروپایی و مرتجع منطقه ای با حمایت های مادی و معنوی از اغتشاشات اخیر و خط دادن به هنجارشکنان داخلی نشان دادند که از هیچ فرصتی برای دشمنی با جمهوری اسلامی نمی گذرند.

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان اضافه کرد: اگر امروز برخی با حمایت های آمریکا و جیره خواران آن و با ایجاد اغتشاشات و ناهنجاری های اجتماعی به دنبال جلوگیری از پیشرفت های چشم گیر ایران اسلامی هستند اما مردم بصیر ایران و شاگردان مکتب اسلام ناب محمدی(ص) سال هاست که پی به حیله و نیرنگ دشمنان برده و به آنان اعتماد ندارند و دریافته اند که پایانی برای خیانت ها و دشمنی های آمریکا وجود ندارد.

 

کد خبر 1229428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha