ناآرامی ها مانع ‌آرامش و پیشرفت کشور می شود

شعبانی گفت: هرگونه نا آرامی و اغتشاش باعث می شود آرامش در جامعه از بین برود و کشور از پیشرفت باز بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدحسن شعبانی امروز شنبه (۱۴ آبان) در جمع دانش آموزان مدارس جهرم با اشاره به خباثت های استکبار جهانی به ویژه آمریکای جهان خوار در مدت بیش ۴۰ سال که از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، گفت: دانش آموزان وقایع دوران انقلاب را ندیده اند و شاید باور کردن بعضی از خباثت ها و دشمنی ها قابل باور نباشد، اما حوادث اخیر را همه به چشم دیدیم. 

 

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به اینکه هرگونه نا آرامی و اغتشاش باعث می شود آرامش در جامعه از بین برود و دانش آموزان نتوانند علم آموزی کنند و کشور از پیشرفت باز می ماند، افزود: شعار همه اغتشاشگران «زن، زندگی و آزادی» بود اما در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) دیدیم نه به زن رحم کردند نه به زندگی و نه به آزادی، پس نیاز است آگاهانه شرایط زمانه را بررسی کرده و گول شعارهای عوام فریبانه این دشمنان را نخوریم.

 

وی خاطرنشان کرد: باید بدانیم که فتنه گران به دنبال چه چیزی هستند؛ آنها نمی‌خواهند کشوری مثل ایران وجود داشته باشد چرا که شاهد آن هستند با تمام تحریم ها و ظلم هایشان باز هم اتفاقات خوب و پیشرفت هایی در تمام زمینه ها به دست جوانان این سرزمین روی داده است.

 

شعبانی با بیان اینکه جهرم همواره در تحولات تاریخ نقش اساسی داشته است، بیان داشت: از این رو لازم است جهرم را به جهرمی ها، هم استانی ها و هم میهنانمان معرفی کنیم چرا که جهرمی ها در بسیاری از زمینه ها پیشرو و اولین بوده اند مانند بسیج دانش آموزی جهرم که به عنوان اولین بسیج دانش آموزی در کشور تاسیس شد و فعالیت کرد. 

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم همچنین خاطره  کوتاهی از 14 سالگی خود که در عملیات «والفجر 4» حضور داشته است برای دانش آموزان تعریف کرد و یاد شهید «هادی محبوب» را گرامی داشت.

 

کد خبر 1229432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha