ایجاد تحولات در راهپیمایی ها؛ برای نخستین بار از دانش آموزان، دانشجویان و حوزویان برای شعار دادن استفاده شد

حجت الاسلام ملک مکان از ایجاد تحولات در راهپیمایی ها خبر داد و گفت: روز گذشته برای نخستین بار از دانش آموزان، دانشجویان و حوزویان برای شعار دادن استفاده کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام حسین ملک مکان، امروز شنبه (14 آبان) در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس که در دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس برگزار شد، ضمن عذرخواهی به خاطر مشکلاتی که در سیستم صوتی در شهر وجود دارد، گفت: مشکلات این موضوع از قبل بوده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی فارس اضافه کرد: سیستم نصب شده سال هاست مورد استفاده قرار می گیرد و فرسوده است که مشکلات فنی دارد.

وی با اشاره به اینکه برای تشییع شهدای حرم مطهر کار به یکباره شکل گرفت و به تعمیرات نرسید، افزود: چهار سیستم صوتی سیار پیش بینی کرده بودیم که باید به صورت فرکانسی به سیستم صوتی متصل می شدند.

حجت الاسلام ملک مکان اظهار کرد: سیستم فرسوده و ناقص وجود دارد که نیاز به تامین اعتبار دارد و قرار است یک سیستم بزرگ و بروز نصب شود و قسمت عمده شهر را پوشش دهد و یکبار به مناقصه رفته است و بار دوم به زودی به مناقصه می رود.

وی افزود: بخشی از سیستم های صوتی موجود باید در حرم مطهر نصب می شد، افزود: شورای هماهنگی، هماهنگ کننده است ولی اجرایی نیست متاسفانه برخی از مسئولین در جلسات شورای هماهنگی شرکت نمی کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از ایجاد تحولات در راهپیمایی ها خبر داد و گفت: روز گذشته برای نخستین بار از دانش آموزان، دانشجویان و حوزویان برای شعار دادن استفاده کردیم.

کد خبر 1229444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha