اجرای پروژه های عام المنفعه در ۱۸ منطقه استان توسط بسیج سازندگی

فرامرزی از اجرای پروژه های عام المنفعه در ۱۸ منطقه استان مرکزی توسط بسیج سازندگی خبر داد و گفت: جذب و اختصاص سه هزار تن قیر توسط بسیج سازندگی در راستای اجرای پروژه های عام المنفعه استان صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سعید فرامرزی با اشاره به جذب و اختصاص سه هزار تن قیر توسط بسیج سازندگی در راستای اجرای پروژه های عام المنفعه در استان مرکزی، در جمع خبرنگاران، گفت: پیرو تعاملات و مطالبه گری های صورت گرفته توسط سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی، سهمیه سه هزار تن قیر جذب شد که در راستای اجرای پروژه های عام المنفعه در 18 منطقه مختلف از شهرستان های استان مرکزی اختصاص داده شده است.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به اینکه این سهمیه با مطالبه گری سازمان بسیج سازندگی برای استان مرکزی تخصیص داده شده است افزود: امید است بتوانیم گام های موثر در عمران و آبادانی استان مرکزی برداریم.

 

وی ادامه داد: بسیج سازندگی با همکاری دستگاهها و ارگان های مسئول از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی و با اتکا بر مشارکت‌های مردمی، نسبت به اجرای پروژه های عام المنفعه اقدام می کند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه پیرو اختصاص ۳هزار تن قیر، هم اکنون عملیات آسفالت ریزی در بیش از 56 کیلومتر از مسیرهای استان مرکزی توسط بسیج سازندگی و با همکاری دستگاه های متولی در دست اقدام است، گفت: بسیج سازندگی همواره در راستای سازندگی و آبادی ایران اسلامی گام برمی دارد.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی ادامه داد: این سهمیه به شهرستان خنداب، شازند، کمیجان، ساوه، محلات، زرندیه و تفرش تخصیص داده شده است.

 

فرامرزی با اشاره به اینکه این سهمیه ها براساس نیاز سنجی اعلام شده از طرف مردم و مسئولان دستگاه ها متولی و با اولویت پروژه های عام المنفعه از قبیل جاده بین مزارع، جاده گلزار شهدا، جاده های روستایی و ... تخصیص یافته است گفت: این پروژه ها تاکنون بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

وی اضافه کرد: بسیج سازندگی با هدف کمک به ایجاد پیشرفت و آبادانی و با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و در راستای محرومیت زدایی، اجرای پروژه های عام المنفعه را به عنوان یکی از ماموریت های اصلی خود در سراسر ایران اسلامی دنبال می کند.

 

کد خبر 1229453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha