دوره «آموزش هنر برای همه» رخ می دهد، با هدف عدالت آموزشی اجرا می شود

قانعی گفت: اتفاقی که در دوره «آموزش هنر برای همه» رخ می دهد، یک اتفاق مبارک است چرا که فراگیری و آموزش در همه دنیا یک امر گران محسوب می شود و این طرح با هدف عدالت آموزشی اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حمیدرضا قانعی، امروز شنبه (14 آبان) در جمع خبرنگاران گفت: اتفاقی که در دوره «آموزش هنر برای همه» رخ می دهد، یک اتفاق مبارک است چرا که فراگیری و آموزش در همه دنیا یک امر گران محسوب می شود و این طرح با هدف عدالت آموزشی اجرا خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با یادآوری این مطلب که این طرح فرهنگ، هنر، سینما و رسانه را در بر می گیرد، اضافه کرد: این طرح 34 سرفصل آموزشی در سامانه دارد که 50 رشته شاخص نظیر پویانمایی، تدوین فیلم، گریم، نمایشنامه نویسی، صفحه آرایی رایانه، گرافیک، خبرنگاری، اینفوگرافیک در آن در نظر گرفته و رشته های بومی هم به آن اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح نوید می دهد که هنرمندان و متخصصان امر را برای آینده تربیت و شناسایی کنیم، افزود: طرح های آموزشی در 4 منطقه استان فارس ویژه اعضای هنری، سینمایی، ادبی و رسانه ای برگزار شده است و تلاش ما بر تمرکز زدایی است.

قانعی گفت: هدف از دوره آموزشی برای همه هم همین است که همه افراد می توانند از سرفصل ها استفاده کنند و زمان ثبت نام آغاز شده است و به محض تکمیل ظرفیت دوره آغاز می شود و علاقمندان می توانند از طریق سامانه Amoozesh.azmoonehonar.ir اقدام به ثبت نام کنند.

کد خبر 1229474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha