۴۰ پروژه بهداشتی در قزوین تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد

رحیمی گفت: ۴۰ پروژه بهداشتی در قزوین تا پایان سال جاری تکمیل شده و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «بهروز رحیمی» امروز (شنبه ۱۴ آبان) در حاشیه بازدید از طرح الحاقی  و توسعه بیمارستان شهید رجایی قزوین بیان کرد: با توجه به اهمیت تقویت زیرساخت های حوزه بهداشت و سلامت و تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری در این خصوص، تسریع در اجرای این پروژه ها در دستور کار این وزارتخانه است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: استان قزوین هم نیازمند تقویت زیرساخت ها در حوزه بهداشت است و از همین رو هم تکمیل فاز نخست بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی از محل اعتبارات ریاست جمهوری در اولویت قرار دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: طرح الحاقی بیمارستان شهید رجایی از جمله پروژه های حوزه بهداشت در قزوین است که در این خصوص مشکل اعتباری وجود ندارد و در تلاش هستیم ۴۰ پروژه بهداشتی هم در قزوین تا پایان سال تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

 

رحیمی همچنین در بازدید از بیمارستان ۲۲ بهمن قزوین اظهار کرد: برای ساختمان جدید این مرکز اعتبارات لازم تأمین می شود و آمادگی برای تأمین تجهیزات برای این منظور هم وجود دارد.

 

وی یادآور شد: با انتقال این مرکز درمانی به ساختمان جدید ظرفیت تخت های بیمارستانی در بخش روانی بیش از ۳ برابر افزایش خواهد داشت.

کد خبر 1229496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha