توانمندسازی ارکان مسجد یکی از دغدغه های جدی است

حجت الاسلام قانع گفت: توانمندسازی ارکان مسجد یکی از دغدغه های جدی است که در این راستا برنامه هایی نیز اجرا شده است و در حال پیگیری نیز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام حسن قانع، امروز شنبه (14 آبان) در جلسه هماهنگی همایش نقش آفرینی مساجد در جهاد تبیین که به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس برگزار شده بود، گفت: توانمندسازی ارکان مسجد یکی از دغدغه های جدی است که در این راستا برنامه هایی نیز اجرا شده است و در حال پیگیری نیز است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس با تاکید بر اینکه جهاد تبیین یک رویکرد است و برنامه نیست، خاطرنشان کرد: در جهاد تبیین خطاب مقام معظم رهبری به همه اقشار است و هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد باید به جهاد تبیین بپردازد و مثل یک روح انفسی باید به مجموعه کار ها و رویکرد ها اضافه شود.

وی افزود: تاکنون در فضای جهاد تبیین به مفهوم و ضرورت ها بیشتر پرداخته شده است و لازم است که جلسه های کارگاهی با توجه به زیست بوم مسجد برنامه ریزی و اجرا شود تا بازدهی بیشتر داشته باشد.

حجت الاسلام قانع همچنین اظهار داشت: ترسیم اتفاقات و روشنگری وقایع برای ائمه جماعات و ارکان مسجد بسیار مهم است تا بتوانند نقش خود را بشناسند و به درستی عمل کنند.

کد خبر 1229509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha