مراسم تشییع پیکر پاک دومین شهید مدافع امنیت در گیلان برگزار می شود

منشوری با اشاره به شهادت دومین نیروی بسیجی مدافع امنیت در استان گیلان گفت: آیین تشییع و بدرقه پیکر مطهر این شهید والامقام ساعت ۱۰ صبح فردا از مقابل سپاه ناحیه لاهیجان تشییع و سپس در زادگاهش به خاک آرامیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «احمدرضا منشوری» امروز (شنبه، ۱۴ آبان) ‌در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت دومین شهید مدافع امنیت در گیلان گفت: نیروهای بسیجی همواره خود را حافظ تأمین امنیت جامعه در برهه‌های مختلف می‌دانند و بدون هیچگونه چشم داشتی در تمامی بحران‌ها در کنار مردم هستند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان نقش نیروهای بسیجی در تامین امنیت استان در آغاز اغتشاشات و طی ۴۴ روز گذشته را مورد اشاره قرار داد و افزود: از اولین روز ایجاد آشوب در کشور، اغتشاشگران سعی در ایجاد ناامنی در این استان را داشتند ولی نیروهای بسیجی اجازه ناامنی به اغتشاشگران را نداده و در همین راه برخی‌ از بسیجیان شهید شدند.

 

وی با اشاره به شهادت بسیجی‌ مدافع امنیت « حمید پورنوروز » شامگاه پنج‌شنبه(۱۲ آبان) اظهارکرد: وی یکی از نیروهای مدافع حرم هم بوده است که با ضربات چاقو توسط عده‌ای از اغتشاشگران در شهر لاهیجان به شهادت رسید.

 

منشوری از تشییع پیکر پاک این شهید بسیجی‌ در شهر لاهیجان خبر داد و اعلام کرد: آیین تشییع و بدرقه پیکر مطهر این شهید والامقام ساعت 10 صبح فردا(یک‌شنبه، ۱۵ آبان) از مقابل سپاه ناحیه لاهیجان برگزار و سپس در زادگاهش به خاک سپرده می‌شود.

کد خبر 1229516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha