فعالیت ۸ پایگاه فرهنگی و اجتماعی در مناطق حاشیه‌نشین/ ۱۰۷ خانه و موسسه قرآنی در گرگان فعال است

حجت الاسلام محمدزاده گفت: تا کنون ۸ پایگاه فرهنگی و اجتماعی در مناطق حاشیه نشین شهر گرگان ایجاد شده و برنامه های ویژه ای را هم برگزار می کند.

حجت الاسلام «سیدجواد محمدزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان 22 طرح فرهنگی، اجتماعی و قرآنی را با موضوعات مختلف در دست اجرا دارد.

 


مدیر تبلیغات اسلامی گرگان با اشاره به برخی از این طرح‌ها، گفت: در حوزه کودکان طرح «شیرین تر از عسل»، برای دختران طرح «پرواز اراده ها»، در حوزه تبیینی طرح «اندیشه» و طرح «مهارت های زندگی» ویژه بانوان در حال اجرا است.

 


وی با تأکید بر توجه به مناطق کمتر برخوردار در زمینه های فرهنگی و اجتماعی افزود: تا کنون 8 پایگاه فرهنگی و اجتماعی در مناطق حاشیه نشین شهر گرگان ایجاد شده و برنامه های ویژه ای را هم برگزار می کند.

 


حجت الاسلام محمدزاده گفت: وجود 240 مسجد شهری و روستایی و فعالیت 700 هیئت مذهبی یک ظرفیت خوب برای انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی است.

 


وی ادامه داد: با وجود اینکه تعداد خانه ها و موسسات قرآنی در سایر شهرها کم است اما در گرگان ما 107 خانه و موسسه قرآنی داریم که برخی از آنها مجری برنامه هایی در سطح ملی هستند.

 

کد خبر 1229520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha