بچه مسجدی های کانون امام صادق (ع) در سالروز وفات حضرت معصومه (س) به سوگ نشستند

محبوبه جبالبارزی گفت: یکی از برنامه های کانون امام صادق (ع) در طول سال را بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی دانست و در همین راستا به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه (س) شامگاه گذشته مراسم عزاداری برگزار شد.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، یکی از برنامه های کانون امام صادق (ع) در طول سال را بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی دانست و گفت: در همین راستا به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه (س) شامگاه گذشته مراسم عزاداری برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: این مراسم همراه با سخنرانی در خصوص فضائل اخلاقی و کرامات این بانوی گرامی و مداحی بود.

 

وی بیان کرد: امشب نیز پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع برای دومین شب متوالی مراسم عزاداری وفات حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

 

جبالبارزی ابراز کرد: در پایان مراسم به همت بچه مسجدی های کانون از نمازگزاران عزادار پذیرایی می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد اظهار کرد: علاوه بر این نیز کلیپ با موضوع وفات حضرت معصومه (س) توسط اعضای کانون تولید شده که در فضای مجازی منتشر شد.

وی در خاتمه عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه وفات این بانوی کریمه، معرفی کتاب درباره سبک زندگی و سیره آن حضرت است.

کد خبر 1229537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha