توطئه‌های دشمنان با وحدت اقوام نقش بر آب شده است

یاری گفت: توطئه‌های دشمنان در برهه‌های مختلف با وحدت اقوام ایران زمین و آگاهی و بصیرت ملت نقش برآب شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، «حسن محمدیاری» امروز(شنبه، ۱۴ آبان) در جمع نمازگزاران اهل سنت مسجد محمدیه تالش، اظهارکرد: ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که اعتراض‌های به‌حق مردم را نادیده نمی‌گیریم و اعتراض قانونی حق هرکسی است.

 

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در خانه ملت با بیان‌اینکه امنیت و اقتدار کنونی کشور را به‌راحتی به دست نیاورده‌ایم که به‌راحتی آن را از دست بدهیم، افزود: این امنیت و اقتدار را مدیون شهدا و بصیرت مردم قهرمان و شجاع ایران اسلامی هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه گاهی اوقات به دلیل سهل انگاری‌ها و کم‌کاری‌های برخی مسئولان شاهد چالش‌ها و اعتراض‌هایی در جامعه بوده‌ایم، تصریح‌کرد: دشمنان و فرصت طلبان با سوء استفاده از این فضا در راستای تخریب، ناآرامی و اغتشاش و ایجاد هزینه برای مردم و نظام گام برداشته، و هر بار توطئه آنان با شکست مواجه شده و این‌بار نیز قطعا اینگونه خواهد بود.

 

یاری گفت: مسئولان باید در راه خدمت به مردم و برطرف کردن مشکلات آنان از هیچ تلاشی دریغ نکرده و مردم نیز در راستای عمران و آبادانی کشور همراه و همگام با مسئولان باشند.

 

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان‌اینکه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون همواره شاهد توطئه‌ها و هجمه‌های مختلف از سوی دشمنان علیه نظام و ملت ایران بوده‌ایم، گفت: توطئه‌های دشمنان در برهه‌های مختلف با وحدت اقوام ایران زمین و آگاهی و بصیرت ملت نقش برآب شده است.

 

وی با اشاره به اینکه ما در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که با وجود حضور اقوام و سلایق مختلف هرگز شاهد تنش نبوده‌ایم، افزود: علت این همزیستی، وجود چهره‌ها و شخصیت‌هایی است که توانسته‌اند تفاهم و دوستی را در تمام حوزه‌ها نگه دارند و باید همه ما به حفظ این شرایط کمک کنیم.

 

یاری، خدمت به مردم را عین عبادت دانست و خاطرنشان‌کرد: افرادی که در این نظام مسئولیت پذیرفته‌اند باید خود را وقف مردم کرده و حضور خود را در جامعه دوچندان کنند تا رضایت‌مندی مردم را جلب کنند.

کد خبر 1229571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha