مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ در آران و بیدگل برگزار شد

مسئول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل از برگزاری مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی حرم احمد بن موسی(ع) شاهچراغ ویژه هیئات مذهبی در این شهرستان خبر داد.

حسن نبوی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی حرم احمد بن موسی(ع) شاهچراغ ویژه هیئات مذهبی در مرکز هیئت علی اصغر (ع) چهارسوق شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

مسئول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل افزود: این مراسم با محوریت این دبیرخانه و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، شورای اسلامی شهر آران و بیدگل، اداره تبلیغات اسلامی ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مدیریت آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آران و بیدگل با حضور مردم، مسئولین و خانواده های معظم شهدا برگزار شد.

 

 

نبوی زاده ادامه داد: در این مراسم حجت الاسلام دکتر نادم معاون پژوهشی موسسه روایت سیره شهدا قم و سخنران هیئت رزمندگان اسلام به ایراد سخنرانی پرداخت و حسن هارونی مداح اهل بیت و عضو کانون مداحان آران و بیدگل سروده های خود را در وصف شهدای حادثه تروریستی و مححکومیت این حادثه قرائت کرد.

 

این فعال فرهنگی ادامه داد: تلاوت کلام الله مجید، اجرای دکلمه و سرود و تجدید بیعت با آرمان های شهدا از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

 

کد خبر 1229595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha