یادواره شهدای دانش ‌آموز تا برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در هفته بسیج دانش ‌آموزی در جهرم

زارعی گفت: همزمان با هفته بسیج دانش ‌آموزی، برنامه های مختلفی از جمله یادواره شهدای دانش ‌آموز، گلباران قبور شهدا، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف و... در مدارس شهرستان جهرم برگزار شده است.

مهدی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، با اشاره به فعالیت های بسیج دانش آموزی جهرم در هفته استکبارستیزی و بسیج دانش آموزی گفت: به مناسبت هفته این هفته نمایشگاه حجاب و عفاف و همچنین کتاب خاطرات شهدا توسط حوزه بسیج دانش آموزی در واحد‌های مقاومت برگزار شد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: در این برنامه، دانش آموزان دختر بسیجی مدارس جهرم، با برپایی نمایشگاه در مدرسه، اقلام حجاب از جمله روسری، شال، چادر و کتاب های در حوزه دفاع مقدس و خاطرات شهدا را به دانش آموزان عرضه کردند.

 

وی به پویش «رفیق شهیدم» توسط دانش آموزان بسیجی مدارس شهرستان جهرم اشاره کرد و اظهارداشت: همچنین این پویش همراه با محفل انس با قرآن کریم توسط دانش آموزان بسیجی در هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد.

 

زارعی گلباران قبور شهدا را از دیگر برنامه های دانش آموزان در هفته استکبارستیزی و بسیج دانش آموزی عنوان کرد و گفت: دانش آموزان بسیجی مدارس شهرستان جهرم با حضور در گلزار شهدای «فردوس» و همچنین حضور در مقبره شهدای گمنام با اهدای گل و نثار فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

 

وی با اشاره به اجرای سرود «رفیق شهیدم» توسط دختران دانش آموز بسیجی بیان کرد: این برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی توسط گروه سرود 30 نفره دختران دانش آموز در جهرم برگزار شد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه جهرم عنوان کرد: برگزاری دومین یادواره شهدای  دانش آموز همراه با نمایشگاه عفاف وحجاب نیز دیگر برنامه ای بود که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی توسط حوزه بسیج دانش آموزی جهرم انجام شد.

 

وی با اشاره به نشست های روشنگری در مدارس شهرستان جهرم، گفت: این برنامه با حضور هادیان سیاسی در مدارس مختلف سطح شهرستان جهرم با موضوع نشست های روشنگری اتفاقات اخیر برگزار شده است.

 

کد خبر 1229633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha