برداشت غیرمجاز بانکی در استان اصفهان ۳۰ درصد افزایش یافته است

پلیس فتا اصفهان از رشد ۳۰ درصدی برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد به صورت مجازی و فریب کاری در این استان خبرداد و از عموم مردم خواست نسبت به نیرنگ مجرمان هوشیار بوده و رمز های شخصی را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند.

«سید مصطفی مرتضوی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، با بیان اینکه پرونده شکایت برداشت غیرمجاز در استان اصفهان روند افزایشی دارد، گفت: مجرمان با شگرد خوش شناسی و برنده شدن در جوایز گروهی حساب افراد را خالی می کنند.

 

رئیس پلیس فتا استان اصفهان دسترسی به کد ملی و شماره همراه کارت افراد و ارسال رمز پویا برای آنان را شگرد متهمین در خالی کردن حساب ها بیان کرد.

 

وی افزود: افراد مالباخته بدون رعایت اصول امنیتی رمز پویا را برای افراد فرستاده و یا عکس از کارت ملی و همراه کارت خود برای افراد ناشناس فرستاده و اینگونه دچار مشکل شده اند.

 

به گفته مرتضوی برداشت غیرمجاز در استان اصفهان 30 درصد در ۶ ماهه امسال افزایش یافته که هوشیاری افراد و عدم واگذاری رمز های شخصی در اختیار افراد ناشناس در کاهش این پرونده ها نقش دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: مراقب فریب های افراد ناشناس باشیم که طمع هدیه و دریافت جایزه ما را دچار نگرانی و آسیب نکند و دارایی ما به یغما نرود.

کد خبر 1229640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha