مراسم شب شعر در شیروان برگزار می شود

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: به مناسبت سالروز وفات کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و بزرگداشت شهدای حرم احمد بن موسی شاه چراغ ، شب شعری در شیروان برگزار می شود.

«حجت الاسلام کاظم حریف» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: اداره تبلیغات اسلامی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز یک شنبه در محل سالن اجتماعات این اداره شب شعری به مناسبت سالروز وفات کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و بزرگداشت شهدای حرم احمد بن موسی شاه چراغ برگزار می کند.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان ضمن دعوت از مردم برای حضور در این مراسم معنوی خاطرنشان کرد: در این مراسم پنج تن از شعرای منتخب اشعاری در رابطه با موضوعات شهدای شاهچراغ، عفاف و حجاب، آرتین و شهادت حضرت فاطمه معصومه(س) قرائت می کنند.

 

حجت الاسلام حریف با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه(س) یکی از زنان ارزشمند اسلام بودند، عنوان کرد: ایشان به دلیل داشتن مقام بالا به معصومه لقب گرفتند.

 

وی اضافه کرد: برگزاری شب شعر بهانه ای است تا نسل جوان خصوصا دختران با این شخصیت ها آشنا شوند و از حضرت فاطمه معصومه(س) الگو بگیرند و رهروان و ادامه دهنده راه اهل بیت(ع) و شهدا باشند.

 

 

کد خبر 1229699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha