واقعی بودن ۷۲ درصد مشاغل ثبت شده در سامانه رصد/ گلستان رتبه سوم کشور در راستی‌آزمایی اشتغال ثبت شده را دارد

دهنوی گفت: براساس ارزیابی هایی که ادارات کل بازرسی استانداری و تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شده ۷۲ درصد اشتغال ثبت شده در سامانه رصد، واقعی است.

«سیدمحمد دهنوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهارکرد: تعهد اشتغال استان برای سال جاری حدود ۳۱ هزار فرصت شغلی بوده که بیش از نیمی از این برنامه محقق شده است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: یکی از موضوعاتی که در حوزه اشتغال مورد تاکید استاندار قرار دارد صحت و راستی آزمایی اشتغال های ثبت شده در سامانه رصد است.

 

وی افزود: از همان زمان ابلاغ سهمیه استانی اشتغال، کمیته ویژه ای متشکل از برخی دستگاه های اجرایی با محوریت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شد تا آمارهای مربوط به اشتغال را بررسی کند.

 

دهنوی ادامه داد: همچنین اداره کل بازرسی استانداری نیز به صورت مجزا اقدام به راستی آزمایی و صحت سنجی اشتغال ثبت شده از سوی دستگاه های اجرایی استان در سامانه رصد کرده است.

 

وی گفت: خوشبختانه در هر دو بررسی و راستی آزمایی مشخص شد ۷۲ درصد اشتغال به ثبت رسیده در استان گلستان واقعی است و از این حیث در کشور رتبه سوم را داریم.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به تشکیل قرارگاه عملیاتی در حوزه اشتغال گفت: هدف از ایجاد این قرارگاه این است تا علاوه بر تحقق تعهد اشتغال، برای اعطای تسهیلات اشتغالزایی و صدور مجوزها نیز کار ویژه ای انجام شود.

 

کد خبر 1229706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha