گلزار شهدای بروجرد غبار روبی و عطر افشانی شد

گلزار شهدای بروجرد به مناسبت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) گلزار شهدای بروجرد با حضور خدام حرم مطهر رضوی، جمعی از مسوولان شهرستان، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، جمعی از خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) با پرچم مقدس آستان قدس رضوی روز یکشنبه در بروجرد مورد استقبال امام جمعه، معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد و  مردم و عاشقان اهل بیت(ع) این شهر قرار گرفتند.

 

حضور در بین مردم، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرستان، دیدار جانبازان و ایثارگران و خانواده شهدا از دیگر برنامه های خادمان بارگاه امام رضا (ع ) در شهرستان بروجرد است.

 

امام جمعه بروجرد حجت الاسلام سیدعلی حسینی گفت: شهدا صاحبان اصلی نظام و انقلاب بوده و حق بزرگی بر گردن ما دارند بر تلاش برای زنده نگه داشتن یاد و نام آنان در جامعه و توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان جوانان و نوجوانان ضروری است.

 

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد اظهار داشت: ایثارگران سرمایه های معنوی جمهوری اسلامی هستند و باید آرمان‌های آنان را در تمامی امور جامعه پیاده کنیم.

 

مجید منعمی بیان  کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا تاکید دارند و هر آن چیزی که برای پیشرفت کشور نیاز است باید الگوی آن را در دفاع مقدس پیدا کرد تا راهی برای تمدن جدید اسلامی ایجاد شود.

 

وی اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا از وظایف مسوولان است زیرا امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس هستیم.

 

شهرستان بروجرد در دوران دفاع مقدس یک هزار و ۵۰۰ شهید  تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

کد خبر 1229725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha