احیای مجموعه ارغوان ۲۰ میلیارد تومان نیاز دارد

رئیس شورای شهر ایلام با بیان اینکه احیای مجموعه ارغوان ۲۰ میلیارد تومان نیاز دارد، گفت: برای اولین بار ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی برای شهر هوشمند ایلام انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «سعید انوری» صبح یکشنبه در جلسه مشترک کمیته استانی تبصره ۱۸ و سرمایه گذاری در استان، اظهار کرد: از تلاش‌های شبانه روزی استاندار ایلام در خصوص انتقال پرونده مالیاتی شرکت‌های نفت و گاز غرب به ایلام تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

وی با بیان ایتکه این حرکت یک انقلاب اقتصادی در استان ایلام به خصوص در شهرداری‌های استان ایجاد می‌شود، تصریح کرد: از بصیرت و آگاهی مردم استان ایلام برای شرکت در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

رئیس شورای شهر ایلام یادآور شد: از صدا و سیمای استان انتظار داریم همکاری بیشتری در زمینه بیان دستاوردهای استان داشته باشد.

 

وی گفت: برای اولین بار ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی برای شهر هوشمند ایلام انجام شده است، از تلاش شهردار در این زمینه تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

انوری تصریح کرد: احیای مجموعه ارغوان ۲۰ میلیارد تومان و احداث پارکینگ طبقاتی بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری نیازمند است.

 

وی ابراز کرد: سرمایه گذاری مورد نیاز برای احداث میدان میوه و تره بار بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است.

 

رئیس شورای شهر ایلام خاطرنشان کرد: برای سرمایه گذاری در پروژه‌های شهری ایلام از سرمایه گذاران و مسئولان استان انتظار همکاری و حمایت داریم.

کد خبر 1229740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha