هزینه کرد ۹ میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح شبکه روشنایی معابر شهرک صنعتی بجنورد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: امسال ۹ میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال اعتبار برای پروژه اصلاح شبکه روشنایی معابر شهرک صنعتی بجنورد هزینه شد.

«محمدعلی نوایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از هزینه کرد ۹ میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح شبکه روشنایی معابر شهرک صنعتی بجنورد خبر داد و اظهارداشت: این پروژه امسال به بهره برداری رسید و در این زمینه نصب تیر و کابل کشی خودنگهدار به طول ۴۰۰ متر برای روشنایی معابر  اجرا شد. 

 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در این پروژه ۲۰۸ عدد چراغ خیابانی ال.ای.دی در معابر این شهرک صنعتی نصب و ۱۹۸ عدد کله چراغ گازی مستهلک جمع آوری شد. 


وی گفت: تامین زیرساخت ها در شهرک های صنعتی یکی از مهم ترین عوامل برای تسهیل فعالیت صنعتگران است و در این زمینه تلاش داریم تا این زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ارتقا یابد. 


نوایی اظهارداشت: توسعه و تامین روشنایی معابر در شهرک های صنعتی با هدف ارتقای امنیت عمومی و افزایش ایمنی در این مکان ها اجرا می شود البته این برنامه ها با رویکرد کاهش مصرف انرژی در دستور کار است. 


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: طرح توسعه و تامین روشنایی معابر به طول ۱۲ کیلومتر با بیش از ۴۵ میلیارد ریال نیز از دیگر برنامه های در دست اقدام شرکت در سال جاری است.
 

کد خبر 1229757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha