روحیه نظامی گری مومنانه همواره در ارتش غالب است/ مجله صف حلقه وصل ارتش و مردم

حجت الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه ارتش از روحیه بالای علمی، میهن دوستی، معنوی برخوردار است، گفت: در ارتش همواره روحیه نظامی گری مومنانه غالب است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام عباس محمدحسنی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه ۱۵ آبان) در یکصدمین سالروز گرامیداشت تاسیس مجله صف با تشکر از دست اندرکاران این مجله در سالروز صدسالگی آن گفت: مجله صف همان ماهنامه قشون است که بعدها به نام ماهنامه ارتش و پس از پیروزی جمهوری اسلامی ایران با رهنمودهای رهبر انقلاب با استفاده از آیه شماره 4 سوره حدید به نام صف که یک واژه قرآنی است، تغییر نام داد.

 

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: این نامگذاری نشان از خوش ذوقی رهبر انقلاب دارد و وقتی مجله را مشاهده کردند، فرمودند بهتر است نام این مجله صف باشد.

 

حجت الاسلام محمدحسنی خاطرنشان کرد: معتقدم مجله صف آینه ای تمام نما است که هویت ملی، فرهنگی، اجتماعی و رزمی ارتش در آن بازتاب پیدا می کند یعنی اگر کسی می خواهد حقیقت ارتش را ببیند به صورت دقیق و عمیق در مجله صف مطالعه کند. در این صورت می فهمد ارتش، ارتشی با روحیه علمی، معنوی و میهن دوستی است و از تمامی این صفات برخوردار است.

 

وی گفت: مجله صف حلقه وصل ارتش و مردم، پایین دست و بالادست در ارتش است و صدای ارتش برای جامعه هدف در ارتش را منعکس می کند و نمادی از نظم، انضباط و پایداری در ارتش است و نشان دهنده ارتشی با روحیه نظامی گری و مومنانه است که همواره این روحیه در ارتش قالب است.

 

 

کد خبر 1229798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha