انتصاب سرپرست جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

«محمدعلی فرجی» با حکم شهردار کاشان به عنوان سرپرست و همچنین عضو و دبیر هیئت مدیره سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، محمد علی فرجی با حکم شهردار کاشان به عنوان سرپرست و همچنین عضو و دبیر هیئت مدیره سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان منصوب شد.

 

در حکم دکتر حسن بخشنده امنیه خطاب به سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی آمده است:

 

«ارتقای فرهنگ شهروندی، افزایش روحیه نشاط، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای حضور شهروندان و خانواده‌ها به ویژه جوانان در مراکز و برنامه‌های فرهنگی و فراهم‌سازی محیط مساعد برای رشد و تعالی فرهنگی ایشان، فضاسازی معنوی، دینی و انقلابی شهر و نیز پوشش مأموریت‌های مدیریت شهری در ابعاد مختلف از طریق سیاست‌گذاری اجرایی و برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی بر اساس جایگاه علمی و مذهبی شهر مکرم کاشان در سطح ملی و بین‌‌المللی مورد تأکید و انتظار است».



محمد علی فرجی دانش آموخته مقطع دکتری رشته حقوق عمومی و مدرس دانشگاه است و پیش از این مسئولیت مدیریت مرکز ارتباطات و امور بین الملل...را عهده دار بوده است.

 

وی همچنین معاونت مالی اداری شهرداری منطقه دو، مدیریت حقوقی و قراردادهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز، دبیر و عضو کمیسیون نامگذاری معابر شهری و… را در کارنامه کاری خود در شهرداری کاشان به ثبت رسانیده است.

 

پیش از این مسئولیت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بر عهده محمدحسین واحدیان بود که وی با رای اعضای شورای اسلامی شهرکرد به عنوان شهردار این شهر انتخاب شده است.

کد خبر 1229810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha