شرکت ۵۰۰ حافظ قرآن کریم در طرح ملی ‌«احسن الحدیث»

حیدری گفت: در پنجمین دوره طرح ملی «احسن الحدیث» تعداد ۵۰۰ نفر از حافظان قرآن کریم به فراگیری آموزش های مرتبط با این طرح می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، پنجمین دوره طرح ملی «احسن الحدیث» به همت موسسه قرآنی «الهادی (ع)» با حضور حجت الاسلام «علیرضا نجفی» از فعالان عرصه قرآن کشور و مدیر عامل موسسه «همیار قرآن کریم» آغاز به کار کرد. 

 

صالح حیدری در آیین افتتاحیه این طرح با اشاره به استقبال خوب حافظان قرآن کریم از پنجمین دوره طرح «احسن الحدیث» به اهمیت این طرح پرداخت و گفت: می بایست جدای از تلاوت و حفظ قرآن کریم به گونه ای با قرآن انس داشته باشیم که یک انس عاشقانه باشد.

 

مدیر موسسه قرآنی «الهادی (ع)» افزود: طرح ملی «احسن الحدیث»، آموزش مکالمه قرآنی و مفاهیم کاربردی آیات قرآن است که در سال تحفیظی ۱۴۰۱ قریب به ۵۰۰ نفر حافظ قرآن در این طرح پذیرفته شده اند که به زودی کلاس های خود را آغاز می کند.

 

حجت الاسلام علیرضا نجفی، نیز در آیین افتتاحیه این طرح با اشاره به اهمیت بکار گیری آیات قرآن در زندگی گفت: بعضاً بر سر سفره قرآن آمده ایم ولی نمی‌توانیم از آیات در سخنان و پژوهش هایمان استفاده کنیم.

 

مدیر عامل موسسه «همیار قرآن کریم» افزود: موسسه قرآنی «الهادی (ع)» این کار را انجام داده تا بتوان بهره گیری از آیات قرآن کریم در صحبت ها و در لحظات زندگی استفاده کرد.

 

 

کد خبر 1229819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha