دومین مرحله از طرح آموزشی مصباح الهدی برگزار شد

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: دومین مرحله از طرح آموزشی مصباح الهدی ویژه دانش آموزان برگزار شد.

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: دومین مرحله از طرح آموزشی مصباح الهدی نور هدایت امام صادق (ع) ویژه دانش آموزان برگزار شد.

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان افزود: این طرح با حضور ۷۲ نفر از دانش آموزان نونهال، نوجوان مقاطع تحصیلی دوره اول و دوم متوسطه در محل مسجد حضرت اباالفضل (ع) ایستگاه کهنوج برگزار شد.

 

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت اساتید برجسته شهرستان در اجرای طرح مصباح الهدی، بیان کرد: یکی از برنامه های ویژه طرح مصباح الهدی، برگزاری مسابقه با محوریت احادیثی از امام صادق (ع) و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب بود.

 

حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: دوره آموزشی بیان سبک زندگی اسلامی و استفاده مفید از فرصت های عمر و برنامه ریزی  از دیگر برنامه های این طرح بود که با حضور یکی از کارشناسان برگزار شد.

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان اظهار کرد: در این طرح آموزشی سعی کردیم به تبیین سیره عملی امام صادق (ع) و فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب بپردازیم.

 

وی اضافه کرد: علاوه بر این نیز توسط یکی از اساتید دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی براساس بیانیه گام دوم انقلاب برای نوجوانان تبیین شد.

 

حجت الاسلام سعیدی عنوان کرد: پخش کلیپ با موضوعات مختلف از جمله بیانیه گام دوم انقلاب از دیگر برنامه های طرح مصباح الهدی بود.

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان با اشاره به تجلیل از نفرات برگزیده مسابقات، یادآور شد: در مرحله نخست طرح مصباح الهدی تعداد ۱۲۰ نفر در مسابقه نور هدایت با موضوع سیره عملی امام صادق (ع) شرکت کردند.

 

وی با اشاره به این که در مرحله نخست این طرح، مسابقات ورزشی فوتسال برگزار شد، بیان کرد: در مرحله دوم مسابقات ورزشی فوتسال در تاریخ ۱۹ آبان در محل سالن جهاد کشاورزی می شود.

 

حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: تولید آثار هنری با موضوعات امام صادق (ع) و بیانیه گام دوم انقلاب در ۶ رشته از جمله نامه ای به رهبر خوبی ها امام خامنه ای (مدظله العالی)، .یادداشت نویسی، جزوات و مطالب آموزشی از سایر برنامه های ویژه طرح مصباح الهدی است.

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان در خاتمه گفت: اهدای لوح تقدیر همراه با اعطای گواهی شرکت در دوره ها، وسایل ورزشی و برگزاری اردوهای برون استانی از جوایز برندگان طرح مصباح الهدی است.

کد خبر 1229847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha