انتصاب سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آران و بیدگل

طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای اصفهان، سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان آران و بیدگل منصوب شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، طی آئینی با حضور «علی‌اکبر رضایی» فرماندار شهرستان آران و بیدگل، «آرش اخوان» مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان و جمعی از مسئولین شهرستان، سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان تکریم و معارفه شد.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این آیین اظهارداشت: نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در اشتغال‌زایی، مهارت افزایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان آران و بیدگل نوعی تلاش برای رسیدن به کارآفرینی و معیشت پایدار محسوب می‌شود.

 

علی اکبر رضایی، کارآفرینی را یکی از مهمترین محورهای اصلی رشد و توسعه اقتصادی و پایدار دانست و گفت: با توسعه کارآفرینی در شهرستان، ضمن فراهم آوردن زمینه رشد و توسعه پایدار، مسائل و مشکلات جاری از جمله فقر، نابسامانی اجتماعی و فرهنگی و بیکاری دانش‌آموختگان دانشگاهی نیز مرتفع خواهد شد.

 

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مبنی بر اینکه کشور به موازات نیاز به علم، به پنجه‌های کارآمد هم نیاز دارد، گفت: جوانان با مهارت افزایی و توسعه مهارت‌های مرتبط با رشته خود به دنبال ایجاد اشتغال و کارآفرینی در شرکت‌های دانش بنیان و راه اندازی کسب و کار نوین باشند.

 

در این آیین، از خدمات «حبیب اله پورابراهیمی» در طول تصدی مسئولیت مرکز فنی و حرفه ای شهرستان آران و بیدگل تقدیر و «محمدرضا نجفی» به عنوان سرپرست جدید این مرکز آموزش معرفی و منصوب شد.

کد خبر 1229853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha