دفاع مقدس امروز سخت تر شده است

مصطفی پور با اشاره به اینکه دفاع مقدس امروز سخت تر شده است، گفت: امروز دشمن در حوزه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و از همه مهمتر در حوزه فضای مجازی به ما حمله می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حسین مصطفی پور» امروز (یکشنبه، ۱۵ آبان) در جلسه شورای مشاوران امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رسیدگی به امور ایثارگران و خانواده هایشان در کشور در راستای سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی است، گفت: قوانین جامع خدمات رسانی در دستگاه های دولتی و سازمان ها ابلاغ شده و همه ما موظف به اجرای درست این قوانین در جهت ارتقای حفظ منزلت ایثارگران هستیم.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه فقط خدمات رسانی به ایثارگران هدف اصلی ما نیست افزود: وظیفه ما توجه به بحث ماندگاری و ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت کسانی است که همه هستی خود را وسط گذاشتند و هزینه بسیار گرانبهایی را برای ایجاد و استمرار نظام جمهوری اسلامی، پاسداری و حراست از این مرز و بوم پرداخت کردند.

 

وی با تاکید بر اینکه همه متولیان و مدیرانی که در این نظام توفیق مسئولیت دارند نباید فراموش کنند که باید نگاهشان به ارزش ها و آرمان های شهدایی باشد که این پست و مقام ها را به ما به امانت سپرده اند تصریح کرد: باید در مجموعه ای که کار می کنیم همیشه این فرهنگ اجرا شود نه فقط در ایام خاصی که در تقویم وجود دارد و به صورت نمادین.

 

مصطفی پور با اشاره به اینکه دفاع مقدس امروز سخت تر شده است، افزود: امروز دشمن در حوزه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و از همه مهمتر در حوزه فضای مجازی به ما حمله می کند.

 

وی ادارات و نوع خدمترسانی در آنها را خط مقدم این جنگ دانست و بیان کرد: فرهنگ و آرمان های نظام تاکید بر تکریم مردم دارد و ملت در وهله اول باید این را در دستگاه ها که وظیفه خدمتگزاری دارند حس کنند‌.

 

مصطفی پور مشاوران امور ایثارگران را نیروهای اجرایی فرهنگ ایثار و شهادت در ادارات و به عنوان ناظر اصلی بر ارتباط با کارمندان و مردم دانست و ادامه داد: اگر کوتاهی و شکستی در مجموعه تان اتفاق افتاد به عنوان اولین کسی باشید که به مدیر هشدار می دهید که اگر غیر این رفتار باشد کاری غیر از فرهنگ ایثار و شهادت انجام داده اید.

 

وی با بیان اینکه تمرکز دشمن بر فکر جوانان ما است افزود: جوانانی که در دوران بعد از جنگ به دنیا آمده اند و آن روزها را نه دیده اند و نه چیزی از آن دوران شنیده اند در معرض تحلیل و تفسیرهایی قرار دارند که ضد آرمان ها و ارزش های انقلاب است.

 

مصطفی پور با اشاره به اینکه اگر در هشت سال دفاع مقدس فرمایشات مقام معظم رهبری که مبتنی بر ارزش های انقلاب است، نبود نمی توانستیم به پیروزی برسیم خاطر نشان کرد: وقتی وصیت نامه های شهدا را می خوانیم که قریب به اتفاق آنها تاکید کرده اند که امام و ولایت را تنها نگذارید، نشان می دهد که شهدا چقدر امام شناس بودند و فرمایشات امام برایشان فصل الخطاب بود.

 

کد خبر 1229899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha