مردم بین اعتراض و اغتشاش تمایز قائل هستند

نورصالحی با اشاره به نارضایتی های مردمی گفت: مردم بین اعتراض و اغتشاش تمایز قائل هستند و حاضر به تخریب اموال عمومی نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «محمد نور صالحی« روز یکشنبه(15 آبانماه) در نشست علنی شورای اسلامی شهر اصفهان به حوادث اخیر و راهپیمایی 13 آبانماه اشاره کرد و اظهارداشت: مردم نسبت به برخی از سو مدیریت ها و مشکلات کشور دغدغه دارند اما حاضر به ایجاد آسیب نیستند.

 

رئیس شورای شهر اصفهان افزود: مردم بین اعتراض و اغتشاش تمایز قائل هستند و حاضر به تخریب اموال عمومی و فرصت سازی برای دشمن به منظور طمع به کشور نخواهند بود.

 

وی ادامه داد: نسل جدید هم خواهان توسعه و رشد کشور بوده و با درک واقعیت ها پیش می رود و مسیر را برای طمع دشمن تسهیل نخواهد کرد.

 

به اعتقاد نورصالحی دشمن این بار هم مثل گذشته نسبت به توطئه و فریبکاری خود مایوس خواهد شد و شناخت واقعی مردم مانع از پیشرفت آنان می شود.

 

وی بر ضرورت توجه به نیازهای جامعه تاکید کرد و یادآورشد: مسئولان در رده های مختلف به دغدغه ها و نیازهای جامعه بپردازند و نگذارند نارضایتی ها افزایش یابد.

 

رئیس شورای شهر اصفهان به مدل های موفق در پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: این موضوع در مدیریت شهری اهمیت خاصی دارد و کلانشهر اصفهان توفیقاتی داشته و مسیر باید توسعه پیدا کند.

کد خبر 1229914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha