اجرای طرح پیوند «مسجد و مدرسه» در کانون روستایی چهارده معصوم (ع)

طرح پیوند مسجد و مدرسه به مناسبت هفته دانش آموز به همت کانون فرهنگی و هنری چهارده معصوم علیهم السلام روستای قلعه خان شهرستان مانه و سملقان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ مراسم روز دانش آموز با اجرای طرح پیوند «مسجد و مدرسه» و حضور دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه اول آموزشگاه شهید واحدی، در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.



«مریم رجبی» مدیر کانون فرهنگی و هنری چهارده معصوم علیهم السلام مسجد صاحب الزمان (عج) روستای قلعه خان شهرستان مانه و سملقان در این باره گفت: برنامه در قالب مراسمی در مسجد و با حضور دانش آموزان برگزار شد که با تقدیر از نوجوانان فعال مسجدی همراه بود.



وی برگزاری برنامه های مختلف از جمله اجرای سرود و مسابقه را از اهم بخش های مختلف این مراسم نام برد و گفت: با همراهی امام جماعت مسجد دانش آموزان با آداب مسجد آشنا شدند.



رجبی اضافه کرد: پس از آن، نوجوانان حاضر در محل کانون فرهنگی و هنری حضور یافته و با فعالیت های آن از جمله کتابخانه بیشتر آشنا شدند و ساعتی نیز از کتب این کتابخانه بهره بردند.

 

وی اضافه کرد: البته برخی از نوجوانان حاضر عضو کتابخانه کانون هستند که در این بازدید و حضور دوستانه، در آشنایی همکلاسی هایشان با فعالیت های مسجد همیار بودند و مشارکت کردند.



رجبی گفت: کتابخانه کانون و فعالیت های کتابخوانی از برنامه های محوری مسجد صاحب الزمان است و 220  عضو کودک و نوجوان و بزرگسال دارد.

 

گفتنی است، روستای قلعه خان، به همت فعالان مسجدی و از جمله مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد این روستا، پیش از این به عنوان روستای دوستدار کتاب ایران شناخته شده و در جشنواره ملی به همین نام، حائز رتبه برتر شده است.

 

کد خبر 1229918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha