۷۰ زندانی جرائم غیرعمد استان اصفهان آزاد می شوند

ستاد دیه استان اصفهان با مشارکت خیرین، آزادی بیش از ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد را تا سالروز ولادت حضرت زینب(س) مد نظر قرار داده است.

«اسدالله گرجی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، با اشاره به اینکه امسال 474 زندانی غیرعمد زندان های این استان آزاد شده اند و هزار و 95 نفر دیگر در بند قرار دارند، اظهارداشت: 30 نفر از این جمعیت کیفیری غیرعمد زن هستند.

 

رئیس نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان افزود: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با کمک خیرین، آورده زندانی، گذشت شاکیان و حکم اعسار انجام می شود.

 

وی ادامه داد: آزادی بیش از 70 زندانی جرائم غیرعمد از سالروز وفات حضرت معصومه(س) تا سالروز ولادت حضرت زینب(س) مد نظر قرار گرفته که با مشارکت خیرین و با نیت قهرمان کربلا این کار انجام خواهد شد.

 

گرجی زاده خاطرنشان کرد: 66 نفر از این افراد، سرپرست خانواده هستند که با بررسی پرونده آنان نیاز به آزادی آنان وجود دارد تا اینکه بتوانند به آغوش زندگی برگشته و به خانواده خود کمک کنند.

 

وی با اشاره به کمکی که برای خانواده زندانیان می شود، تصریح کرد: خانواده زندانیان به دلیل نبود سرپرست خانواده دچار آسیب می شوند و این سزاوار نبوده به همین خاطر از خانواده آنان حمایت می شود.

 

 

کد خبر 1229941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha