به روز رسانی رایانه های کتابخانه های عمومی ۶  میلیارد ریال اعتبار گرفت

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی گفت: یکی از نیازهای عمده کتابخانه های استان تجهیز و به روز رسانی رایانه های آن بود که برای تحقق این مهم، ۶ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

«مهدی آریان» با بیان اینکه به روز رسانی رایانه های کتابخانه های عمومی ۶  میلیارد ریال اعتبار گرفت، به خبرنگار خبرگزاری شبستان استان خراسان شمالی اظهارکرد: این اعتبار از منابع نهاد کتابخانه های عمومی کشور اختصاص یافته و استمرار دارد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی افزود: از این اعتبار برای شهرستان فاروج چهار رایانه تجهیز و به روز رسانی شد و با توجه به نیاز شهرستان در مرحله بعد توزیع اعتبارات در این فصل، این شهرستان ویژه دیده می شود.

 

آریان با اشاره به فعال بودن هفت کتابخانه در شهرستان فاروج گفت: 150 میلیارد ریال برای تکمیل طرح های کتابخانه ای سطح استان اختصاص یافته که از این رقم 70 میلیارد ریال از منابع استانی و 80 میلیارد ریال از منابع کشوری است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی، با اشاره به اینکه در بخش اول تخصیص اعتبارات از منابع کشوری، کتابخانه در ردیف این ارقام نبود، گفت: امیدواریم در مرحله دوم اعتبارات کتابخانه ها هم ابلاغ  شود.

 

آریان گفت: در حوزه شهرستان فاروج اعتبار برای تکمیل کتابخانه تیتکانلو لحاظ شده تا ظرف دو سال تخصیص اعتبارات این سفر، این طرح به بهره برداری برسد.

 

کد خبر 1230012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha