حادثه تلخ شاهچراغ با هیچ آموزه دینی مطابقت ندارد

پورذهبی گفت: اتفاقات شاهچراغ با هیچ آموزه دینی مطابقت ندارد و یک حرکت کفرآمیز است چراکه مرگ انسان‌ها بدست خدا بوده و کشتن انسان بدون محکمه دخالت در کار خداوند به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» صبح دوشنبه(16 آبان ماه) در محفل معنوی شعر «برای آرتین» در مجتمع فرهنگی نور سنندج اظهار کرد: آیات قرآن کریم باید در سرلوحه کارها قرار گیرد و کسانیکه تبع شعر دارند آیات قرآن را مورد توجه قرار دهند.



نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: در شرح آیات سوره فرقان در قرآن کریم ذکر شده بندگان خدا کسانی هستند که روی زمین متواضعانه حرکت می‌کنند و وقتی جاهلان با آنها برخورد توهین آمیز می‌کنند برخوردشان توام با صلح و صفا است.



وی اعلام کرد: از بندگان خدا صلح و صفا دیده می‌شود و نرم خو هستند و از آنها حرف‌های زشت و سرسختی‌ها نامربوط دیده نمی‌شود چه برسد به تکفیری‌ها و قتل عام کردن‌ها، پس بی‌شک این اتفاقات شاهچراغ با هیچ آموزه و یک حرکت کفرآمیز است و مرگ انسان‌ها بدست خداست و کشتن انسان بدون محکمه دخالت در کار خداست.



حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه اتفاقات شاهچراغ یک رزم بزدلانه است، خاطرنشان کرد: کسی که قصد جنگ دارددر یک میدان و مرزی وارد جنگ می‌شود اما تیراندازی به سمت بندگان بی‌دفاع یک رزم بزدلانه است که آداب رزم را نیز رعایت نمی‌کنند.


 

وی یادآور شد: این اتفاقات رفتار ابلهانه است که هیچ مرادی ندارد و مریدی هم ایجاد نمی‌کند.

 

 
نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: براساس آمار دقیق از اول تاکنون کسانیکه آمدند و اغتشاش و اعتراض کردند در کل کشور حدود 400 هزار نفر بوده‌اند که اغتشاشات خود را تکرار می‌کنند.

 


حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: کسی به اصل کار نظام مملکت و کشور و امنیت تمام ضربه نمی‌زند اما امنیت فکری مخدوش می‌شود و نوجوانان و جوانان در مدارس و دانشگاه امنیت فکری ندارند.



وی بیان کرد: شعر و گفتار شاعران به نفی هرگونه فکر پلید و نفی انسانیت کمک می‌کند

 

 

کد خبر 1230068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha