بچه های مسجد سربازان عرصه تبلیغ دین برای مقابله با هجمه های دشمن هستند

مهرنیا بچه های مسجد را سربازان عرصه تبلیغ دین دانست و گفت: امروز ایران بالنده تر از همیشه در صجنه های مختلف حضور دارد و باید با همین اقتدار نسل جدید را در برابر توطئه های رنگارنگ دشمن در امان نگه داریم و باورهای جامعه را افزایش دهیم.

مهدی مهرنیا  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: ایران اسلامی الگوی بزرگی برای جهان اسلام و نباید برخی از اعتراضات موجب الگو شدن ایران اسلامی شود و ما باید با درایت این هیجانات جوانان و نسل جدید را مدیریت کرده تا بازیچه دست ناهالان نشوند.

 

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری شهید گراییلی روستای خرماکلا قائم شهر افزود: اینکه نوجوانان و جوانان در برهه های مختلف از بسیاری از فعالیت ها به دور نگه داشتند و مانع ورود و حضور آنان در جامعه شدیم؛ همین امر موجب شد تا دشمن با برنامه ریزی و استراتژی از پیش تعیین شده وارد میدان شود و ما باید در این راستا هوشیارتر وارد عمل شویم.

 

مهرنیا گفت: امروز ایران بالنده تر از همیشه در صجنه های مختلف حضور دارد و باید با همین اقتدار  نسل جدید را در برابر توطئه های رنگارنگ دشمن در امان نگه داریم و باورهای جامعه را افزایش دهیم.

 

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری شهید گراییلی روستای خرماکلا قائم شهر افزود: امنیت مهمترین مقوله برای همه ما در زندگی است و باید با تربیت جوانان انقلابی که به ارزش ها و ایران اسلامی دلبستگی دارند این امنیت را افزایش دهیم و نسل جدید را برای مقابله با دشمن مقاوم کنیم.

 

وی یادآور شد: انقلاب ما براساس ارزش های دینی و اسلامی بنا شده است و باید این ارزش ها حفظ شود و تک تک ما در قبال این ارزش ها و نهادینه کردن آن در بین نسل جدید مسئولیم و باید وارد کار شویم.

کد خبر 1230087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha