یکی از دغدغه های شورای شهر ساماندهی کارتن خوابها و متکدیان بی سرپناه است

موحدیان گفت: یکی از دغدغه‌های جدی شورای شهر، ساماندهی کارتن‌خواب‌ها و متکدیان بی‌سرپناه است؛ شهرداری و سازمان فرهنگی و اجتماعی باید در این خصوص تلاش جدی‌تری داشته باشند تا اتفاق ناگواری رخ ندهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، «حسن موحدیان» در پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای شهر مشهد با اشاره به حضور پرشور مردمی در راهپیمایی ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهارکرد: حضور پررنگ شهروندان مشهدی در این راهپیمایی باشکوه تداعی‌کننده روزهای اول انقلاب بود؛ حرکتی که نشان‌دهنده بصیرت مردم انقلابی و شهید پرور مشهدالرضا(ع) بود.

 

رئیس شورای شهر مشهد افزود: حضور پررنگ و چشمگیر مردم با بصیرت در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان داد ملت گوش به فرمان ولی فقیه هستند و اطاعت از ایشان را به مثابه اطاعت از ائمه اطهار(ع) می‌دانند.

 

موحدیان با تقدیر از حضور گسترده دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان در راهپیمایی ۱۳ آبانماه، اشاره‌ای هم به دیدار اخیر دانش‌آموزان با مقام معظم رهبری داشت و گفت: براساس نقش و اهمیتی که دانش‌آموزان دارند، به ابتکار روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، شاهد برگزاری مجلس دانش‌آموزی در صحن علنی شورای شهر خواهیم بود.

 

وی خاطرنشان کرد: بر همگان روشن است که گردانندگان مسائلی که در این مدت حدود ۴۵ روز شاهد آن بوده‌ایم، آمریکا، صهیونیست و ایادی آنها در کشورهای حاشیه خلیج فارس بوده‌ ولی همانگونه که رهبری هم بیان فرمودند، دانش‌آموزانی که تحت تاثیر فضا و هیجانات قرار گرفته‌اند، جدا از سایرین هستند.

 

رئیس شورای شهر مشهد با اشاره به تصویب ۳ حوزه از طرح تفصیلی شهر مشهد مقدس، اظهارکرد: به همت کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس طرح‌های توسعه شهری به سرعت درحال پیش‌رفتن هستند.

 

موحدیان گفت: با پیگیری‌های ویژه صورت گرفته، قدم‌های سازنده‌ای در حوزه طرح‌های تفصیلی برداشته شده و امیدواریم هرچه سریعتر این طرح‌ها به دست شورای شهر برسد تا مشکل مردم حل شود و فرآیند پاسخگویی به نیازهای آنها، تسهیل.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری پیوسته حمایت از کالای داخلی را مورد تاکید قرار داده‌اند و از سوی دیگر، کیفیت کالاهای داخلی نیز باید با شاخص‌‎های کیفی پیشرفت داشته باشد.

 

رئیس شورای شهر مشهدگفت: صنعتگران و مردم باید دست به دست یکدیگر بدهند و دغدغه مقام معظم رهبری یعنی تولید داخلی و ملی را افزایش دهند؛ اتفاق مبارکی که اشتغال‌آفرینی و کاهش بیکاری و آسیب‌های اجتماعی را به همراه دارد.

 

موحدیان با اشاره به کاهش دما و همچنین فرارسیدن روزهای سرد سال در پاییز و زمستان، افزود: یکی از دغدغه‌های جدی شورای شهر، ساماندهی کارتن‌خواب‌ها و متکدیان بی‌سرپناه است؛ شهرداری و سازمان فرهنگی و اجتماعی باید در این خصوص تلاش جدی‌تری داشته باشند تا اتفاق ناگواری رخ ندهد.

کد خبر 1230090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha